Skip to main content

Hoi ,

ik heb ,zo te zien niet als enige, het probleem met het koppelen vd afstandbediening met mijn Samsung tv.

ik heb de allernieuwste afstandsbediening versie met Google functie .

alle stappen gaan goed, alle lampjes branden zoals ze moeten maar de koppeling is niet geslaagd.

heb ook, zoals meerdere mensen op het forum, nog 4 andere Samsung koppel codes ontvangen ( 270, 005,200,244) maar met hetzelfde resultaat helaas.

zit nu met een drie afstandsbedieningen ( oude KPN , nieuwe KPN en originele Samsung) maar kan van geen 1 gebruik maken.

HELP

 ps 

stuur aub niet weer het stappenplan voor het koppelen van de afstandsbedieningen dat station ben ik inmiddels ver voorbij!!!!

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hi @Karin van Vugt en welkom op het forum! 

Je hebt de nieuwste afstandsbediening dus, maar heb je daarbij ook de nieuwste ontvanger? 

Zo ja, kun je dan de stappen beschrijven die je al doorgelopen hebt om de afstandsbediening te koppelen? Dan val ik voor jou niet in herhaling en weet ik zeker dat het koppelen op de juiste manier is gedaan. 🙂

Zo niet, probeer het dan met de ‘oude’ KPN afstandsbediening. Die zal dan namelijk bij jouw ontvanger horen, ook daarvan hoor ik dan graag wat je precies al gedaan hebt qua koppelen. 


Hoi Sanne,

we hebben het inmiddels anders opgelost .

dankjewel voor je reactie maar ben inmiddels geholpen door KPN klantenservice.

fijn weekend 


Fijn dat het opgelost is @Karin van Vugt! Wil je nog laten weten hoe het uiteindelijk opgelost is? Ik ben benieuwd wat de oplossing was en zo kunnen eventuele toekomstige meelezers ook de oplossing vinden. 🙂


Hoi Sanne,

 

nou eigenlijk zal niemand daar iets aan hebben daar we besloten hebben het kastje te annuleren haha.

het bleek dat bij die tv eigenlijk geen ‘reguliere’ tv gekeken werd dus niet echt een kastje nodig was.

het koppelen vd afstandsbediening probleem was eigenlijk dus niet opgelost 


Ah helder. Fijn dat dit dan wel de oplossing voor jullie was en bedankt voor het laten weten! 🙂