Skip to main content

Hier hetzelfde probleem met net aangesloten TV Box. Echt super irritant. Twee afstandsbedieningen geprobeerd. Hetzelfde probleem. Na 2 meter van het kastje verliest de afstandsbediening de verbinding. De laatste updates staan op de TV Box en beide afstandsbedieningen. Geen idee wat ik nog meer kan doen. Echt bizar dat dit uit de doos niet werkt. Beste kpn graag deze bug heel snel oplossen. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @FBie! Welkom op het forum. Wil je nog aangeven op welke manier de afstandsbediening verbonden is? Of dit automatisch of handmatig is gedaan?

Kijk daarnaast nog op deze pagina over het gebruik en aansluiten van de afstandsbediening. Wellicht dat daar de winnende tip staat.


De afstandsbediening van de DIW7022 werkt via BlueTooth.

Heb je al geprobeerd met nieuwe batterijen?

Het zal niet de eerste keer zijn dat batterijen leeg of zwak zijn die bij een apparaat geleverd worden. 


Uiteindelijk geconstateerd dat het aan het TV+ kastje lag. Afstandsbedieningen werkten wel goed met een ander kastje. Bizar dat die uit de doos niet werkt, maar zoals je leest op dit forum, zijn er veel meer problemen met de TV+ dienst. Kapotte kastje wordt omgeruild. 


De DIW7022 heeft inderdaad nog veel kinderziektes.

Hoewel ik ook weer lees, dat het bij sommige wel goed werkt.

 

Ik heb ook wel eens een nieuw apparaat uit de doos gehad die defect was.

Vreemd genoeg komt dat wel eens voor.

Oorzaak waarschijnlijk slechte eindcontrole.

En deze KPN tv decoder komt uit Frankrijk, waarschijnlijk door stakingen niet kunnen controleren. 😊