Skip to main content
Beantwoord

TV app hapert op iPad

  • 22 August 2024
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik ervaar exact dit probleem.

video hapert oftewel grijpt telkens 1 à 2 seconden terug, bloed irritant, eigenlijk niet te kijken zo. Het gebeurt ad random, maar wel heel veel, ook direct vanaf begin.  Soms stopt de hele video gewoon helemaal , app reageert dan ook niet mee. Sluiten en opnieuw proberen is enige optie dan. Doorspoelen is ook lastig: app loopt ook dan vaak vast. 
zowel op iPad als iPhone (15 pro)

Gewoon ‘live’ kijken gaat prima overigens.

ios versie 17.6.1 iPad air 4th gen

app versie 085001

snelheid wifi   Down 573 up 530 ( kan het niet aan liggen)

met oude app, zelfde iPad nooit problemen gehad. 

 

Admin: afgesplitst en eigen vraag voor je topic gemaakt

Hi @Baps79, welkom hier.

Wat gek dit. Heb je de app ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 


Jazeker. Gaf zowel op de IPhone als IPad geen enkele verbetering. Updates gecheckt, allemaal up to date, uit-aan gezet, uit en weer ingelogd; niks helpt… @Omakuch geeft hetzelfde probleem aan…


Hi Baps, ik probeer dit hier nu ook te reproduceren maar het lukt me niet. Gebeurt dit bij een specifieke zender of programma of altijd? Mocht het wel specifiek zijn, zou ik mogen weten welke dit zijn? 


Hallo Alex

Het líj́kt de laatste week/anderhalve week stúkken verbeterd. Het is nu nog maar af en toe: bijv als het hier in huis druk is online 😉 Dat is dan nog wel te verklaren…

Kortom: ik kijk weer met stukken meer plezier m’n opnames terug!


Dat is goed om te horen Baps! Mocht je nog hulp nodig hebben laat het dan weten! 


Ik heb dat probleem (opnames terug kijken springen steeds 2 seconden terug) nog steeds, van alles geprobeerd met de KPN helpdesk. iPad Pro zachte reset, KPN app verwijderd en opnieuw gedownload, maar niets werkt. Het vreemde is dat de app op mijn iPhone het wel doet.


Reageer