Skip to main content
Beantwoord

TV+ App inloggen lukt niet op Pixel 10

• February 8, 2026
  • 4 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik probeer maanden om op mijn nieuwe Pixel 10 Pro in te loggen op mijn TV+ app maar lukt het echt niet. 

Op mijn heel oude telefoon en Pixel 9 werkt het wel.

Mijn app is de nieuwste versie.

Iemand weet wat de probleem kan zijn?

Dankje!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@k.rdam, het inloggen lukt niet begrijp ik, maar welke melding krijg je daarbij precies te zien? Is dat dat de inloggegevens niet juist zijn, of is het iets anders?

We weten nu alleen dat je er niet inkomt, maar waarom niet is nog gissen. Heb je de tip van TDN om in te loggen op tv.kpn.com en daar te kijken naar alle apparaten? Het kan daar ook helpen om alles te verwijderen, en daarna de apparaten die je wilt gebruiken opnieuw aan te melden.

Wat zo te zien ook nog niet gevraagd is, maak je op deze Pixel 10 gebruik van een VPN? Als dat zo is kan je die het beste uitzetten, de TV+ App is niet bedoeld om via een VPN te gebruiken.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 8, 2026

Lukt het met beide methoden niet?

Methode 1: abonnementsnummer + pincode. 

Methode 2: KPN ID (is je huis abonnement wel gekoppeld in MijnKPN?)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 8, 2026

Lukt het met beide methoden niet?

Methode 1: abonnementsnummer + pincode. 

Methode 2: KPN ID (is je huis abonnement wel gekoppeld in MijnKPN?)

Inderdaad, met beide methoden niet. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • February 8, 2026

@k.rdam Ga naar https://tv.kpn.com/instellingen/apparaatbeheer en verwijder jouw Pixel 10

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2026

Hoi ​@k.rdam, het inloggen lukt niet begrijp ik, maar welke melding krijg je daarbij precies te zien? Is dat dat de inloggegevens niet juist zijn, of is het iets anders?

We weten nu alleen dat je er niet inkomt, maar waarom niet is nog gissen. Heb je de tip van TDN om in te loggen op tv.kpn.com en daar te kijken naar alle apparaten? Het kan daar ook helpen om alles te verwijderen, en daarna de apparaten die je wilt gebruiken opnieuw aan te melden.

Wat zo te zien ook nog niet gevraagd is, maak je op deze Pixel 10 gebruik van een VPN? Als dat zo is kan je die het beste uitzetten, de TV+ App is niet bedoeld om via een VPN te gebruiken.