Skip to main content

Ik kan niet via de ap op mijn iphone tv kijken, soms doet hij het even maar na een minuut ofzo is het afgelopen en soms ook nog niet eens een minuut. ofzo is het afgelopen en soms ook nog niet eens een minuut. de wifi etc is oké

En op 4G doet die het ook niet? Hoe oud is het toestel? 


iPhone XR dus nog geen 2 jaar oud, de ziggo ap van een kennis van mij doet het wél dus volgens mij moet het aan de ap liggen.


Hi @Criemie, de iTV app werkt niet lekker op je iPhone begrijp ik. Nick heeft al met je mee gedacht, ik help ook graag een handje.

Kan je preciezer vertellen wat er gebeurt? Krijg je een foutmelding te zien (zo ja, welke), of loopt de app vast? Helpt het als je de iTV app verwijdert en opnieuw op je iPhone installeert? En net als Nick ben ik benieuwd naar hoe het gaat als je de app gebruikt via 4G, maakt dit verschil? Hoe meer informatie je ons geeft, des te beter we je kunnen helpen om dit op te lossen.


Hoi de app liep vast of deed het helemaal niet, heb hem overnieuw geïnstalleerd, tot nu toe doet ie het prima. Dank voor het meedenken.


Hoi de app liep vast of deed het helemaal niet, heb hem overnieuw geïnstalleerd, tot nu toe doet ie het prima. Dank voor het meedenken.

Goed om te horen, dank voor het delen van de oplossing 🙂 Mogelijk zijn andere bezoekers hier op het forum er ook mee geholpen. En laat het gerust weten als we iets voor je kunnen doen.