Skip to main content
Beantwoord

TV+ App op iPad met iOS 15 opent niet meer

• March 28, 2026
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik zit nu in Luxemburg en heb de IPad Air2 met IOS versie 15-8-7. Vanaf vandaag kan ik de KPN-TV+ app niet meer openen???
Gisteren deed deze het nog wel. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik heb de app ondertussen verwijderd en opnieuw gedownload. Dus ik neem aan dat ik dan de laatste versie heb. Bij het klikken op de app lijkt deze te beginnen maar springt direct weer weg.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt​​​

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Dieskes, welkom op de community. Vervelend dat de TV+ App het opeens niet meer doet, dat kwam uit het niets begrijp ik. Er was niets veranderd sindsdien, zoals bijvoorbeeld een update?

Op het moment dat de app wegspringt, komt er dan iets in beeld zoals bijvoorbeeld een foutmelding?

Je kunt de volgende stappen proberen:

1. Ga naar Instellingen
  2. Klik op Algemeen
  3. Klik op iPhone opslag
  4. Zoek de KPN TV+ App en klik erop
  5. Klik dan op ‘Offload app’, de bovenste
  6. En nu op ‘Verwijder app’, de onderste

Als je de app daarna opnieuw installeert, start de app dan weer wel op?

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 31, 2026

Hoi ​@Dieskes, welkom op de community. Vervelend dat de TV+ App het opeens niet meer doet, dat kwam uit het niets begrijp ik. Er was niets veranderd sindsdien, zoals bijvoorbeeld een update?

Op het moment dat de app wegspringt, komt er dan iets in beeld zoals bijvoorbeeld een foutmelding?

Je kunt de volgende stappen proberen:

1. Ga naar Instellingen
  2. Klik op Algemeen
  3. Klik op iPhone opslag
  4. Zoek de KPN TV+ App en klik erop
  5. Klik dan op ‘Offload app’, de bovenste
  6. En nu op ‘Verwijder app’, de onderste

Als je de app daarna opnieuw installeert, start de app dan weer wel op?

Jasper van KPN
Moderator

We hebben er meer signalen over gekregen, daarom hebben we het doorgezet naar de ontwikkelaars zodat zij dit kunnen bekijken.

Zodra er een update is zullen we dat hier delen:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 5, 2026

Nu ik thuis ben werkt het nog steeds niet. Het lijkt op te starten maar daarna is het scherm meteen weer weg. Ik hoop dat het probleem snel wordt opgelost en er snel een update komt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 5, 2026

Aanvulling op eerder bericht. Zag dat er een update was en nu werkt het weer!!!😀 Heel erg bedankt voor het oplossen van het probleem!👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Jasper van KPN
Moderator

Die update was de oplossing inderdaad 😉 Fijn dat het voor jou nu ook weer goed werkt! Veel kijkplezier weer en als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.