Skip to main content

Goedemorgen ik heb een android box mecool bb2 pro en daar kan ik met de app geenĀ  rtl 4 kijken enz. Chrome is up to date en android versie 7.1.

Wat kan ik nog doen

Hi @Monique1904! Poeh goede vraag. Het is geen apparaat waar ik bekend mee ben, maar wat gebeurt er precies wanneer je naar de commerciĆ«le zenders gaat? Krijg je een foutmelding te zien?Ā 

Wat als je via de webbrowser op de Android Box naar tv.kpn.com gaat? Heb je daar wel alle zenders?


Hoi

ja via de browers gaat het wel alleen danĀ  geen geluid . En inĀ  de appĀ ik krijg idd een foutmelding met deze video is niet beschikbaarĀ 

Ā 


Hmm, dan wordt het lastig. Ik kan je alleen nog een ander topic overĀ de iTV app op een Android BoxĀ aanraden, daar staan ook een paar tips in. Mochten die niet helpen, dan kun je de alternatieven ook doornemen (een Chromecast kopen bijvoorbeeld). Dan moet het wel lukken om te kijken. šŸ™‚


Een Android-TV box met Android 7.1 ?

Hoe oud is die? Ik heb de Nokia streamingbox 8000 met Android 10. Uitgebracht voorjaar 2021. Ā De versie met Android 11 (Nokia 8010)Ā is er ook al.

Ook de nieuwe ontvanger van kpn heeft Android 11. En is eigenlijk ook een streamingbox.Ā 


Een Android-TV box met Android 7.1 ?

Hoe oud is die? Ik heb de Nokia streamingbox 8000 met Android 10. Uitgebracht voorjaar 2021. De versie met Android 11 is er ook al.

Ook de nieuwe ontvanger van kpn heeft Android 11. En is eigenlijk ook een streamingbox.Ā 

Hoi Peter 2018 is de boxĀ  ja en de nieuweĀ  van kpn boxĀ  kan helaas niet draadloos. Maar ik stream dan via me telefoon maar het was handiger geweest als ik het gewoonĀ  alleen met de box kon kijken .

Ā 


Box is te oud. Die is uitgebracht in 2017. En als ie nu nog Android 7 heeft gaat dat ook niet hoger worden.

De app is uitgebracht in 2021 toen het al Android 10 was. Op lagere versies zal ie dus niet werken (behalve NPO 1, 2 ,3 )

Behalve casten is de enige andere optie een recentere box aanschaffen,Ā @Monique1904Ā .

Android 7 ondersteuntĀ de vereiste beveiliging (HDCP) niet meer.

Er zijn onder de 100 euro best leuke te krijgen.Ā 

https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext=streaming+boxĀ .

en de nieuweĀ  van kpn boxĀ  kan helaas niet draadloos.

De allernieuwste van kpn, de KPN TV+ box, kan ook draadloos via wifi. Is feitelijk een ook een streamingbox.


Box is te oud. Die is uitgebracht in 2017. En als ie nu nog Android 7 heeft gaat dat ook niet hoger worden.

De app is uitgebracht in 2021 toen het al Android 10 was. Op lagere versies zal ie dus niet werken (behalve NPO 1, 2 ,3 )

Behalve casten is de enige andere optie een recentere box aanschaffen,Ā @Monique1904Ā .

Android 7 ondersteuntĀ de vereiste beveiliging (HDCP) niet meer.

Er zijn onder de 100 euro best leuke te krijgen.Ā 

https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext=streaming+boxĀ .

en de nieuweĀ  van kpn boxĀ  kan helaas niet draadloos.

De allernieuwste van kpn, de KPN TV+ box, kan ook draadloos via wifi. Is feitelijk een ook een streamingbox.

Ja dat snap ik een nieuwere box waarom een nieuwe kopen als deze box voor de rest wel goed werk.

En ik heb pas een nieuwe kpn box gehad waarom geven ze dan niet gelijk een draadloze.šŸ˜‰


Ja dat snap ik een nieuwere box waarom een nieuwe kopen als deze box voor de rest wel goed werk.

Daar heb je een punt. Maar voor KPN iTV voldoet ie dus niet. Voor de app van kpn is minimaal Android 10 vereist.

En ik heb pas een nieuwe kpn box gehad waarom geven ze dan niet gelijk een draadloze.

Die krijg je alleen met het nieuwe abonnement. Niet met Hussel, Internet+ of Alles in 1.


Ja dat snap ik een nieuwere box waarom een nieuwe kopen als deze box voor de rest wel goed werk.

Daar heb je een punt. Maar voor KPN iTV voldoet ie dus niet. Voor de app van kpn is minimaal Android 10 vereist.

En ik heb pas een nieuwe kpn box gehad waarom geven ze dan niet gelijk een draadloze.

Die krijg je alleen met het nieuwe abonnement. Niet met Hussel, Internet+ of Alles in 1.

Dat is raar dus iedereen die al heel lang klant is krijgt deze voordeel niet. Beetje vreemd šŸ¤”


Het is geen voordeel. Het is gewoon een andere decoder. Die niet bij de oude abonnementen hoort.

Waarom wil je via de streaming box kijken als je al een decoder, voor tv kijken, van kpn hebt?