Skip to main content

Goedemorgen heren en dames, 

 

ik ben door een door to door verkoper benaderd met het geweldige aanbod van KPN. 

NL; supersnel, glasvezel en GEWOON tv kijken in spanje. nu is mijn schoonvader in Spanje en kan geen tv kijken met de kpn app op de TV. dit was echter wel toegezegd. nu lees ik dat je moet streamen naar de tv dat willen we niet, gewoon tv aan en gaan. wat zijn hierin de mogelijkheden? 

 

ik hoor t graag

 

Je bedoelt de ITV app op de mobiele telefoon of op de Tablet.

Dat is ook de app die bedoelt wordt. 

Die moeten werken, maar niet alle zenders en opnames.

Met behulp van een Chromecast kan je dan casten met de telefoon of tablet naar de tv. 

 

De app op de tv werkt alleen in Nederland.


Smarttv app op de tv bedoelt hij. Nee, dat kan niet: zie de het kopje “Kan ik de Smart TV app gebruiken als ik niet thuis ben?” op Smart TV app | KPN

Casten naar een chromecast kan inderdaad wel binnen de EU. Met een beetje geluk is het een TV met Android-TV (chromecast ingebouwd)? Anders heb je een chromecast nodig.


Op een smart televisie werkt het volgens mij alleen met een KPN internet aansluiting.


Smarttv app op de tv bedoelt hij. Nee, dat kan niet: zie de het kopje “Kan ik de Smart TV app gebruiken als ik niet thuis ben?” op Smart TV app | KPN

Casten naar een chromecast kan inderdaad wel binnen de EU. Met een beetje geluk is het een TV met Android-TV (chromecast ingebouwd)? Anders heb je een chromecast nodig.

 

Alleen via de Mobiele telefoon en een tablet.

Niet via een tv.

En inderdaad, moet je op je eigen KPN netwerk zitten, anders wekt de KPN ITV niet.