Skip to main content
Beantwoord

TV+ app voor telefoon/tablet Android 13 stopt laatste tijd geregeld tijdens het kijken naar een programma

• February 17, 2025
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Heidehipper
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Hoi, de TV+ app voor de tablet/telefoon stopt de laatste tijd geregeld terwijl ik naar een programma aan het kijken ben en dit ben ik niet gewend, dat hij zo vaak stopt en ik het programma steeds opnieuw moet starten/nu kijken. Begin het steeds minder aantrekkelijk te vinden om de TV+ app voor tablet/telefoon te gebruiken. Is er recentelijk een update geweest welke de oorzaak kan zijn voor dit ‘gedrag’ van de app?

Ik zit op Android 13 met beveilingsupdate van december 2024.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Top! bedankt ​@Heidehipper! We houden t in de gaten

​@KijkerAngela zou jij hier een eigen topic voor aan willen maken?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Nieuwkomer
  • February 19, 2025

Ik heb dezelfde ervaring zowel op tablet en smartphones

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Heidehipper, we nemen je feedback mee.
Heb je dit op meerdere apparaten?
Ervaar je dit bij specifieke content of overal bij?
Bij live TV en on demand?

Heidehipper
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • February 21, 2025

Hoi, ik ervaar dit met de app op mijn tablet tijdens het live kijken. Heb het nog niet op mijn telefoon geprobeerd.

Hartelijke groet

Erik

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik ben wel benieuwd of je t op verschillende apparaten ervaart ​@Heidehipper, verder ben ik wel benieuwd of er een patroon in te herkennen is. Kan het zijn dat de kwaliteit van de wifiverbinding het issue is? Is het bij specifieke programma's? Je schrijft dat het bij live kijken is, heb je t ook getest met terugkijken of opnames?

Ik heb hetzelfde op mijn iPad en iPhone 

programma opnieuw starten werkt dan ook lang niet altijd. Ik krijg dan en zwart scherm met wit puntje in het midden.

Ik kan dan pas weer kijken na een half uur of zo

Heidehipper
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • March 5, 2025

Hoi ​@Thomas van KPN en bedankt voor jouw reactie. Ik moet zeggen dat ik het de laatste dagen niet meer zo vaak ervaar als voor die tijd. Misschien dat er een tussentijdse update van de app voor android apparaten is geweest of dat de onderliggende infrastructuur wat is aangepast? Ik zal er weer wat beter op gaan letten de komende tijd en mijn bevindingen vastleggen. Hoop eigenlijk dat het niet meer vaak voorkomt maar houd het voor je in de gaten en zal er aan proberen te denken om het jou te laten weten.

Hartelijke groet,

Erik

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2025

Top! bedankt ​@Heidehipper! We houden t in de gaten

​@KijkerAngela zou jij hier een eigen topic voor aan willen maken?