Skip to main content

TV+ app werkt niet goed in Spanje

• August 5, 2026
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

zijn er meerdere mensen die problemen hebben in spanje met het kijken via de kpn+ app? KPN adverteert dat je TV kan kijken in het buitenland maar in spanje is dat een drama. KPN app start wel op maar tv zender start niet op. blijft zwart scherm. In frankrijk geen probleem gehad,

August 5, 2026

Je zit vast op Orange?

In andere landen als Duitsland en België werkt dat voor kpn ook slecht. 

Probeer eens Vodafone. Of anders Telefónica. 

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 5, 2026

Je zit vast op Orange?

In andere landen als Duitsland en België werkt dat voor kpn ook slecht. 

Probeer eens Vodafone. Of anders Telefónica. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Sander Spanje en welkom bij de KPN Community. Niet prettig dat je geen TV kunt kijken via de app daar, dus ik ben benieuwd of de tip van PeterG hierboven heeft geholpen. 

Gaat het met een andere provider wel goed? Zo niet, probeer het dan ook eens via TV via de webbrowser. Hoe gaat het dan? Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 9, 2026

Hoi Sanne

alles geprobeerd en ook samen met de helpdesk. Lees maar eens terug in mijn dossier. 
en ja bij Ziggo zijn daar geen problemen. Dus dat maakt het zo vervelend. En dan ook nog het Europees voetbal monopolie van Ziggo dat slaat ook nergens op. Waarom kan dat niet via KPN? Omdat KPN daar geen geld voor over heeft. Dat betekend dan voetbal minded klanten overstappen op Ziggo. En als Ziggo het in het buitenland ook beter doet dan gaan jullie nog meer klanten verliezen!! 
Het is echt een probleem voor KPN wat volgens mij niet belangrijk genoeg is. 
ik vind het als jarenlange klant nu ook erg vervelend worden. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 9, 2026

Omdat KPN daar geen geld voor over heeft.

Klopt niet. Kpn is geen zender en heeft die ook niet. En al helemaal geen sportzender. 

Via kpn kun je gewoon het Ziggo Sport Totaal pakket nemen. 

En met een gratis Ziggo Sport Free account in heel Europa de UEFA wedstrijden van de Nederlandse clubs volgen. Via de Ziggo GO app.

De webversie zou wel moeten werken in Spanje. http://tv.kpn.com