Skip to main content

TV+ App werkt niet goed op Samsung TV

• February 21, 2026
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Waarom maakt de App hier geen gebruik van, ik betaal voor TV die bandwidth steelt and happert als ik de maximale snelheid behaal op de internetverbinding waar ik ook voor betaal…

KPN TV voor de samsung app is gewoon een webapp… 

En je wilt mij vertellen dat KPN het langstlopende communicatie bedrijf in Nederland niet een stabiel product kan leveren via het web…

De app is bedroevend, vaak hapert het beeld, slaat de app compleet vast.

Zowel op mijn 2024 50” Samsung Crystal UHD als op mijn 2025 55” Samsung QLED 
Het is geen geisoleerd incident.

Als je de TV gids wilt bekijken moet je  het kanaal dat je bekijkt verlaten.

terug spoelen is een drama, hiervoor had ik odido en de reden van verlaten was de TV app, daarvoor ziggo gehad en nu KPN om te zien dat de TV app gewoon dramatisch slecht en de meest gelimiteerde functionaliteit van allemaal heeft…

Als ik een speedtest.net doe zou mijn Samsung TV app niet gaan haperen.

En ja dan moet je maar een TV box nemen, nee dat moet ik niet

daarom neem ik de app bedrijf moet kwaliteit leveren.

einde rant ik zit nu 2 jaar vast aan deze troep omdat ik een gratis tv wou ja zo pakken ze je

gelukkig is de ping wel een van de beste en kijk ik toch al bijna geen tv 

interreseert toch niemand maar wel ff lekker schelden tegen kpn

F U

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 21, 2026

Beste ​@Cybrax er bestaat nog geen TV+app voor Samsung TV, wel de gewone TV-app van KPN.

TV-abo kun je maandelijks opzeggen, alleen voor internet zit je eventueel 1 of 2 jaar aan een contract vast.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2026

Beste ​@Cybrax er bestaat nog geen TV+app voor Samsung TV, wel de gewone TV-app van KPN.

TV-abo kun je maandelijks opzeggen, alleen voor internet zit je eventueel 1 of 2 jaar aan een contract vast.

Wat een waardeloos antwoord man.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 21, 2026

Wat een waardeloos antwoord man.

Graag gedaan.😎

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 21, 2026

De nog in Samsung gebruikte oude app gebruikt exact dezelfde streams en bandbreedte als de nieuwe TV+ app

Dat is voor alle zenders 7,2 Mbps unicast. ESPN uitgezonderd. Die zijn 14,2 Mbps. 

Via nieuwere Samsung televisies (2022 - heden) werkt de app niet goed. Dan kun je beter de gratis ontvanger gebruiken. 

Hopelijk komt de nieuwe app in Q4 voor Samsung beschikbaar. Die zal beter werken. Omdat die op zichzelf werkt zonder gebruik te maken van de Samsung browser. 

-> Alleen met een heel krap DSL lijntje kan dat problemen geven natuurlijk. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 21, 2026

einde rant ik zit nu 2 jaar vast aan deze troep omdat ik een gratis tv wou ja zo pakken ze je

gelukkig is de ping wel een van de beste en kijk ik toch al bijna geen tv 

Hallo ​@Cybrax ,

Je kunt jouw aanvullende TV-abonnement per direct opzeggen. Het internetabonnement loopt uiteraard wel gewoon door tijdens de afgesproken contractperiode.

Als alternatief kun je bv tv kijken via Canalplus of NLZiet. 

https://www.canalplus.nl/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=22607094197&gbraid=0AAAAAC_lxooilFDuugjTypZ-ZCdHWotGM&gclid=Cj0KCQiAhtvMBhDBARIsAL26pjH7fvL7NGT7YLTadLgYArYuZxk5caqJ45Xx-fxZxyh6l9rL_nYoVa8aAuxhEALw_wcB

https://www.nlziet.nl/nl/?utm_source=google_ads&utm_medium=cpc&utm_campaign=%7B%7Bcampaign_name%7D%7D&utm_content=%7B%7Badset_name%7D%7D&keyword=%7Bnlziet%7D&utm_id=%7B%7Bcampaign_id%7D%7D&gad_source=1&gad_campaignid=870953976&gbraid=0AAAAADpPNrDPeivLw4YH_nHFjbs1owxn_&gclid=Cj0KCQiAhtvMBhDBARIsAL26pjEyHmMdCAoFhln86JTZcwShMDAwlCOV9eLgf5d0QqOJLLSMymh-ZW0aAjvNEALw_wcB