Skip to main content

TV+ App werkt niet meer op TCL S54

• March 9, 2025
  • 12 reacties
  • 173 keer bekeken

Sinds gisteren werkt de KPN App niet meer op mijn TCL S54. Blijft hangen, ik wordt er meteen weer uitgeknald. Heb nu de App opnieuw geinstalleerd, maar ook nu blijf ik hangen op menu waar ik me moet registreren of ik word er meteen weer uitgeknald. Wat nu?

12 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 9, 2025

Wat nu?

Voorlopig gewoon de meegeleverde ontvanger van kpn gebruiken. 

Men is druk bezig de problemen te tackelen. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@App op TCL S54 werkt niet, dit zou hetgeen kunnen zijn waar Peter naar verwijst. Als dat zo is zal het via een update opgelost moeten worden. Als die update er is, delen we deze in Product Updates.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 11, 2025

Ondertussen is m'n link vermoord zie ik. Kennelijk is de reactie waar ik naar verwees verplaatst.

Jasper van KPN
Moderator

Het bericht is niet verplaatst volgens mij, maar in de link mist het paginanummer zo te zien. Ik voeg die er aan toe, daarmee gaat het wel naar de berichten die hierover gaan 🙂

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 11, 2025

Ah. Dank Jeroen. 🙂.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 28, 2025

Bravo PKN, maar niet heus...We zijn nu 19 dagen verder en de PKN App op mijn TCL S54 doet t nog steeds niet. Deze TV hadden we vorig jaar uitgezocht, omdat de KPN app er ook op zou werken. Tsja… 

Net zo'n 3 keer de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, de derde keer leek het inloggen te gaan lukken (met KPN ID), maar nee dus, blijft wederom hangen (“Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het over een paar minuten opnieuw.” Aan me hoela, dit bericht kreeg ik 19 dagen geleden ook al, hoezo “een paar minuten”. OOk toen schreef PeterG in dit forum "Men is druk bezig de problemen te tackelen. ”

Vanmiddag werd ik gebeld door KPN, was een aardige man aan de lijn. Maar dat lost niks op. En ondertussen betaal ik 75 euro per maand.

Misschien is de oplossing dat ik op kosten van KPN een nieuwe TV aanschaf?

Wie het weet, mag het zeggen,

Huub

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 28, 2025

Maar kpn heeft gewoon ook een ontvanger bij je abonnement geleverd, ​@HuubLM .

Ik haal uit je bericht dat de TCL je enige toestel is. Dan kan daar best even voor the time being de ontvanger op, toch? (daarna wil je niet meer zonder de ontvanger denk ik, maar dat is een ander "topic”)

Jasper van KPN
Moderator

Ik snap dat het vervelend is ​@HuubLM, op dit moment is daar nog geen oplossing voor. Zoals gezegd delen we het in Product Updates als er een nieuwe update beschikbaar is. Tot die tijd kan je de tv-ontvanger gebruiken zoals Peter al noemt, we hebben geen tv abonnement zonder tv-ontvangers. Als dit je enige tv is kan je die daarop aansluiten in afwachting van de update.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 5, 2025

Oke, dank jullie wel. Ik was zelf een week uit de running, dus kon niet reageren. Aansluiting van de tv op de KPN Ontvanger is me gelukt, dus nu wel mogelijk om tv te kijken (of anders via Casten vanaf mobiel). Blijf het een slechte zaak vinden van KPN, maar begrijp dat ik geduld zal moeten hebben. 

Wanneer verwachten jullie de volgende Update?

Jasper van KPN
Moderator

Ik kan me voorstellen dat je dan even andere dingen aan je hoofd had ​@HuubLM! Wanneer die update komt durf ik niet te zeggen, dat is voor ons ook afwachten tot we er bericht over krijgen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@HuubLM, de ontwikkelaars zijn hier nog mee bezig en hebben een aantal vervolgvragen. Zou je onderstaande dingen kunnen proberen?

• Kan je een aantal data en tijdstippen bijhouden en noemen waarop het inloggen niet goed ging? Dan kunnen zij daarmee gericht kijken of er iets te zien is in de logging.
  • Kan je jouw TCL bijvoorbeeld met je mobiele hotspot verbinden en kijken hoe het inloggen dan gaat? Als het goed is kan je dan geen tv kijken, maar het gaat voor de test puur om het inloggen.

Kan je daarnaast jouw profiel ook volledig invullen?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@HuubLM, met de laatste update zien we verbeteringen voor TCL gebruikers. Heb je die ook al kunnen installeren en proberen?

Als het nog niet direct lukt kan je kijken of het verschil geeft als je Multimedia Tunneling aan-/uitzet onder 'Apparaat instellingen’.

En als dat geen verschil maakt, kan je ook inloggen op tv.kpn.com en daar onder Apparaatbeheer kijken hoeveel apparaten er staan en mogelijk enkele verwijderen.