Skip to main content
Vraag

TV+ app werkt niet meer sinds eerdere storing vanavond

  • June 25, 2026
  • 14 reacties
  • 159 keer bekeken

Leen59
Wijsgeer

Uitgerekend tijdens voetbal kijken in de tuin.

Hebben meer klanten hier last van?

14 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2026

Vervelend moment. Gelukkig nog geen Nederland. 

App in een smart-tv of streamingapparaatje?

1 van m'n twee tv's staat al de hele avond te spelen met de Chromecast Google-TV 4k. 

Je hebt toch niet een vpn actief?


Leen59
Wijsgeer
  • Auteur
  • June 25, 2026

Casten vanaf iPad naar chromecast. Nu maar even via NPO start met een lagere resolutie.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2026

Wat voor model chromecast. Toch niet nog dat zwarte stickje?

Er is geen cast storing. Ik test nu van de telefoon naar de chromecast v3. Die zwarte puck met logo G.

 


Leen59
Wijsgeer
  • Auteur
  • June 25, 2026

Dit oude beestje. Deed het tot de algehele storing bij KPN prima.

Maar de app speelt op iPhone en iPad ook niets af, blijft met een niet draaiend cirkeltje staan.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2026

Oh. Chromecast v2 uit 2015. Wordt nog ondersteund. Zou het nog moeten doen. 

Maar de app speelt op iPhone en iPad ook niets af,

Mogelijk storing met de Apple app? Hier werkt ie wel op m'n Android telefoon. 

NPO Start is wel 1080P.  Maar wel lagere bitrate dan kpn.


Leen59
Wijsgeer
  • Auteur
  • June 25, 2026

Kom er net achter dat het via kanaal 191 (GOS) wel werkt, dus voor nu opgelost. Straks dus Oranje kijken !


Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 25, 2026

Kanaal 1 is wel te zien in de app op m’n iPad 17.7.11 en iPhone 26.5 verbonden met m’n thuisnetwerk Wifi op 3m afstand van de router.

Hoe is de Wifi ontvangst in jouw tuin?


Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Op mijn tablet werkt het ook niet 😡. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2026

Probeer 191, NPO 1 GOS. Of gebruik de app NPO Start, ​@Gertjan Woudenberg .

NOS.nl/live is ook nog een optie.


Leen59
Wijsgeer
  • Auteur
  • June 25, 2026

Wifi in de tuin is uitstekend, ook als in 1 meter van de box12 sta werkt het niet. Er was vanavond een algehele storing van het KPN netwerk en sindsdien heb ik dit probleem. Maar voor nu is het opgelost en ik kijk later wel weer hoe het dan is.


Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Probeer 191, NPO 1 GOS.Of gebruik de app NPO Start, ​@Gertjan Woudenberg .

 

Werkt ook niet in de app. Geen enkele zender werkt. Het bekende draaiende cirkeltje. Gelukkig heb ik nog iptv uit een andere bron😉. Die werkt wel. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2026

NPO START en NOS.nl/live kan ook, ​@Gertjan Woudenberg .

En als je het erbij hebt NLziet. 


Leen59
Wijsgeer
  • Auteur
  • June 26, 2026

Alles werkt weer als  voorheen. Wat mij betreft einde topic.


Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Alles werkt weer als  voorheen. Wat mij betreft einde topic.

Ik houd nog even een slag om de arm en kijk hoe het straks na 12 uur gaat.