Skip to main content

Hallo,

Sinds enkele maanden heb ik dezelfde problemen met mijn LG smart tv.

Het beeld blijf af en toe 1 a 2 seconden stil staan, behoorlijke ergenis.

Heb al reeds eerder telefonisch contact gehadĀ  met KPN, het zou waarschijnlijk aan de

Arris tv box liggen, maar dan moet ik eerst contact opzoeken met een deskundige wil ik een nieuwe box

gestuurd krijgen.

Wat een gedoe, ik betaal perĀ maand ā‚¬ 97,00 aan KPN, ik overweeg om te stoppen met KPN.

Groet Dick Bulten

Ā 

Admin: mailadres verborgen i.v.m. privacy, bericht afgesplitst naar eigen topic

Ik neem aan dat de ontvangers met een kabel zijn aangesloten op het modemĀ @D. BultenĀ ? Dus geen draadloze verbindingsets en geen switch? En haal je mailadres weg voordat grappenmakers het gaan misbruiken.


@D. Bulten

Je reageertĀ op een heel erg oud bericht.

Je had beter een eigen topic kunnen starten.

(dit is vervallen, omdat de moderater het al een eigen bericht heeft gegeven).šŸ˜‰šŸ˜Š

Ā 

ā‚¬ 97,-- per maand.

Mag ik vragen wat je dan allemaal hebt van KPN?

Ik betaal veel en veel minder.

Ā 

Zo nu en dan de KPN tv decoder resetten kan geen kwaad.

Meestal helpt het al, als je voor 2 minuten de spanning (volksmond stroom) er af haalt en opnieuw laat opstarten.

Het heeft niets met de tv te maken.

Of kijk je via de KPN ITV app? Maar ik denk via de KPN tv decoder, daar gaat deze zeer oude topic ook over.

Ā 

Ook een DVS of switch (als deze geen IPMP snooping heeft) kan het probleem veroorzaken.

Beste is en blijft vaste UTP (CAT5E) kabels.šŸ˜‰

Ā 

P.S.

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12 (KPN router modem)?


HoiĀ @D. Bulten, we denken graag even met je mee!
Ervaar je deze problemen nog steeds? Dan ben ik wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Joep en Joop hierboven!

Op onze website hebben we hier ook een stappenplan voor:

Oplossen van slecht of haperend beeld


HoiĀ @D. Bulten, we denken graag even met je mee!
Ervaar je deze problemen nog steeds? Dan ben ik wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Joep en Joop hierboven!

Ja ik heb nog altijd een probleem met stilstaand beeld, maar KPN komt niet met een serieus oplossing hier voor, denk dat jullie wel weten wat mijn probleem is.

In 2023 neem ik na zoveel jaren afscheid van KPN.

Ā 


@D. BultenĀ 

Ik ben net zoals jij klant bij KPN en ik ben dik tevreden.

Ik had wat vragen gesteld, vind het heel erg jammer dat je die niet hebt beantwoord.


@joop2011Ā 

Ik had je al eerder geantwoord maar zeker niet goed aangekomen, ik denk dat iedereen wel weet wat er bij mij aan de hand is.

Alles geprobeerd, telefonisch contact gehad met KPN, advies was laat een deskundige naar je ARRIS kijken dan kunnen we misschien een nieuwe naar je sturen.

Dus komt daar geen oplossing voor.

Dick Bulten