Wanneer komt er een oplossing van het niet synchroon lopen van het beeld en het geluid? Ik weet dat het een bekend probleem is, echter vind ik dat de oplossing wel erg lang op zich laat wachten.
Ik ben ingegaan op het aanbod om de TV+ box te gaan gebruiken, echter heb ik er nu al spijt van. Ik ben er alleen maar op achteruit gegaan. De box is naar mijn idee veel te vroeg uitgebracht met te veel kinderziektes.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Ha @Gerbendg, ik heb daar helaas geen concrete informatie over :-(. We melden het in de Product Updates zodra er weer een update verschenen is, daar wordt dan ook in uitgelegd wat er precies gewijzigd is. Hopelijk wordt het snel opgelost inderdaad!
Aanvulling 19-12-2023:
Heb je nog last van geluidsproblemen, probeer dan onderstaande tips:
Experimenteer met de geluidsvertraging instellingen
Zet je geluid op passthrough of eventueel stereo
Als je tv HDMI poorten heeft die een verschillend Hz hebben (60 of 120), zorg er dan voor dat zowel TV+ Box als je geluidsapparatuur op een poort met dezelfde waarde zijn aangesloten.
Zit niet veel anders op dan je contract uitzitten en dan naar een ander….
Nee het is niet anders. Als KPN het defect niet verhelpt dan wordt het een andere provider. Overigens steeds meer storing ook de laatste tijd. Zoals terugkijken niet meer mogelijk is.
Zit niet veel anders op dan je contract uitzitten en dan naar een ander….
Nee het is niet anders. Als KPN het defect niet verhelpt dan wordt het een andere provider. Overigens steeds meer storing ook de laatste tijd. Zoals terugkijken niet meer mogelijk is.
Wat ervaar je met terugkijken? Waarom is dit voor jou niet mogelijk? Maak hier gerust even een nieuw topic voor aan als je wilt dat we met je meedenken.
Ik heb de tips nagekeken en het lijkt aan de TV+ box te liggen. Wij hebben een Philips TV en Sonos Beam.
bij de KPN tv app via de android omgeving van de TV heeft geen problemen, maar zodra we live kijken of terug dat maakt niet uit. Daarbij moet bij elke nieuwe update opnieuw de geluidsvertraging opnieuw ingesteld worden. Maar nu zit er vertraging op 40ms. Maar 20 is niet goed en 40 ook niet.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.