Skip to main content

Tijdens het kijken hapert het beeld & geluid plots, duurt een paar seconden waarna alles stilstaat. Na electra aan/uitzetten wordt het systeem weer opgestart en loopt alles prima tot aan de volgende hapering, wat soms in dezelfde uitzending kan plaatsvinden, soms ook niet….

Aansluiting; stopkontakt → netwerk adapator MT2263 →  I-kabel naar Experia box V10 →  WIFI →  stopkontakt → netwerk adaptor MT2263 →  I-kabel naar hdmi hmb2260 kastje → TV Panasonic 

Probeer van die draadloze verbindingsets af te komen.  Trek een kabel of eventueel via wifi. Het gebruik van draadloze verbindingsets wordt steeds lastiger omdat het electriciteitsnetwerk overbelast is wat voor storingen zorgt.


Snap het, maar heb geen echte mogelijkheid voor kabels, tenzij ik vloeren en/of muren openbreek, dat was de reden om voor draadloos te gaan….

 


En dat snap ik ook😉. Misschien is via wifi gaan een optie.  Je zal dan wel moeten investeren in 2 SuperWiFi's.  Vaak kan je die lopen voor een aantrekkelijke prijs via de Wifimanager of op marktplaats.  Het gaat dan om de zwarte SuperWiFi's. 


Shit, heb net geinvesteerd in witte, waar er nu 6  van in mijn huis staan, heb supersterk wifi….


De witte SuperWiFi's of een ander merk?


Idd de witte SuperWiFi’s van KPN


Probeer het gewoon.  Draadloze verbindingsets eruit en de tv ontvanger aansluiten op de poort van de superwifi. Met 6 wifipunten heb je er vast wel één in de buurt staan😉


Ga het “gewoon” proberen, super bedankt !


Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar het resultaat 😅


Gisteren een uitzending gekeken zonder een enkele hapering/ophangen van het beeld. Weet natuurlijk niet of dit “beginners-geluk” was, maar ben nu al zeer tevreden = eenvoudiger netwerk met in ieder geval dezelfde kwaliteit….zal je zeker op de hoogte houden voor de wat langere termijn (laten we zeggen een week?), maar vooralsnog heel hartelijk dank !


Beste Joep1965, nu bijna een week verder, en het systeem zoals je hebt voorgesteld werkt uitstekend ! Draadloze superwifi schotel naast mijn TV, en met kabel verbonden = aanrader ! Nogmaals dank !