Skip to main content
Beantwoord

tv beeld loopt elke keer vast

• August 25, 2020
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Meerdere keren de procedure doorlopen maar tv blijft vastlopen

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @Ed kroker en welkom op het forum! Het beeld van iTV loopt af en toe dus helemaal vast? Zou je in je forumprofiel je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant willen noteren? Dan kan ik de verbinding doormeten. Ik ben ook benieuwd of je de TV-ontvanger al een reset hebt gegeven volgens stap 2. Loopt het beeld daarnaast op alle kanalen vast en tijdens live TV kijken? Of gebeurt het op specifieke kanalen/momenten of alleen bij terugkijken/opnames bijvoorbeeld? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 25, 2020

Welke ontvanger heeft u en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 25, 2020

Hoi joep, de tv kast is direct aan de experia aangesloten

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 25, 2020

En welk type ontvangers heb je?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 30, 2020

Hoi @Ed kroker en welkom op het forum! Het beeld van iTV loopt af en toe dus helemaal vast? Zou je in je forumprofiel je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant willen noteren? Dan kan ik de verbinding doormeten. Ik ben ook benieuwd of je de TV-ontvanger al een reset hebt gegeven volgens stap 2. Loopt het beeld daarnaast op alle kanalen vast en tijdens live TV kijken? Of gebeurt het op specifieke kanalen/momenten of alleen bij terugkijken/opnames bijvoorbeeld? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb niks meer vernomen, dus ik ga er vanuit dat het TV beeld zich inmiddels gedraagt. Zo niet, laat het gerust weten!Â