Skip to main content

hallo, kort maar krachtig …. ik zet de tv en tv ontvanger aan , ik heb gelijk geluid maar het beeld komt veel later tot stand ,heb al nieuwe software op de ontvanger gezet… maar dat hielp niet ,  verder is de tv verbonden met draadloos kastje in het stopcontact ,ben vorig jaar al bij kpn winkel geweest om te kijken of ontvanger misschien geruild moest worden… maar aangezien ik dit aankaart voor mijn pa werd ik niet geholpen, ik was niet bevoegd …. dus blijft mijn pa niet geholpen,hij heeft juist mij gevraagd dit te regelen, iemand de oplossing bij de hand ?  zo moeilijk moet het dacht ik niet zijn  :slight_smile:

groet Bertus 

Typisch "draadloos kastje” probleem, trek eens voor de vorm even een kabel tussen modem en TV kastje (stb) en wat gebeurd er dan?

En welk type TV kastje heb je, de Motorola's kun je omwisselen de andere gaan niet zomaar lukken, en zaken afhandelen kan alleen de contracthouder, hier op het forum kan wat meer als je de gegevens van het abonnement in je profiel zet.


Hoi @Bertus67, heb je het ook eens kunnen proberen met de kabel zoals @Doornekamp33 noemt? En is het gelukt de ontvangers om te wisselen?