Skip to main content

Hallo 

 

Wij hebben boven en onder tv en dan met de witte kastjes wat in het stopcontact gaan.

sinds aantal maanden steeds haperen en blijft het beeld hangen

ondertussen al een monteur van kpn laten komen die vond niks . Vorige week gebeld met een kpn medewerker onze kastjes zijn te oud voor de nieuwste beel technologie.

maar ik krijg geen nieuwe … tenzij ik ze koop.

ben al bijna 8 jaar klant bij jullie , schandalig dat er nooit eens wat tegen over staat.

hele tv pakket en allebei mobiel abonnement bij jullie.

hoop dat er een oplossing voor komt anders ga ik toch echt naar een andere provider

 

groetjes rhona 

@Rhona1990 Kan het zijn dat het gaat om de draadloze verbinding set die je of zelf heb aangeschaft of ooit gekregen heb bij je abonnement?

Deze zijn eigen eigendom en als die aan vervanging toe zijn is dat voor eigen kosten.

(deze DVS heb je in verschillende model nummers jullie zullen misschien de 200 oid hebben?)

Als de TV ontvanger of de WiFi modem kapot is worden deze gewoon vervangen die zijn in bruikleen.


U heeft die zelf ooit gekocht dus u zal ook nieuwe aan moeten schaffen. Maar doe verstandig en stop met die dingen. Ze kunnen heel slecht tegen ledlampen. Doe u zelf een plezier en trek een kabel.


Hi Rhona, welkom hier. 

Ik ben ook benieuwd welke kastjes jij bedoelt. De witte in je stopcontact? Welke versie heb je precies? 


Klopt het is de draadloze verbindings set wat ik bedoelde.

heb er allemaal niet veel verstand van .

we trekken vaker het modum en de tv ontvanger uit maar het blijft haperen.

maar zou een nieuw modem ook de oplossing kunnen zijn ? 
 

en ja kabel trekken zou inderdaad ook tot de mogelijkheid horen , maar we hebben de draadloze kastjes gepakt omdat dit in onze situatie handiger is .

 

gr rhona 


De DVS kan zeker voor storing zorgen misschien handig om te kijken wat er gebeurt als je de DVS ertussen uit haalt en kijkt hoe het dan gaat.


Dus de modem hoeft niet de boosdoener te zijn.


Zou ik ook mogen weten welk model dat is? Staat ergens op die witte kastjes. Eentje met 3 lampjes? Of met 1 lampje? En branden allen lampjes groen? 


Het model is dvs200 .

degene wat onder insteekt heeft helemaal geen lampjes.

en boven wel met 3 lampjes groen.

 


Hoeveel van die adapters heb je? 3 in totaal? 1 bij de modem en 2 bij de ontvangers zelf? Zou je ze ook willen resetten? 

Dan mag je alle draadloze adapters (bij de modem zit er dus ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze in elkaar, de middelste van de 3 ondersteboven zodat je de lampjes van alle adapters ziet. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact. Binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Dit zie je als het (middelste) lampje groen brandt. Je trekt daarna de adapters uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten. Let hierbij op dat de adapters rechtstreeks in een wandcontactdoos komen en dus NIET in een verlengsnoer.