Skip to main content

beste kpn

nu al paar dagen op rij dat onze tv stil.valt het beeld.

alle andere dingen werken wel wifi etc.

het groene lampje wifi knipperd maar dat is er dus wel. zelfs op alle 3 de wifi punten en hebben dus net een v12 en 3 punten sinds half jaar ofzo niks aan de hand tot het laatste weekendzou ik nu ook nog nieuwe ontvangers moeten dan ook maar gelijk 4k hebben daar ook een tv voor 😉

Dan zal je ook een 4k abonnement moeten nemen want anders heb je er niks aan. Maar is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


ja is gewoon aangesloten 

en abbonement zou niet erg zijn heb oud abbonement 


Hi @richie1971! Niet de bedoeling dat het beeld stilvalt. Allereerst, als je een 4K abonnement wilt, of je abonnement wilt veranderen, dan kun je altijd je MijnKPN doornemen. Kies daar voor de thuisdiensten, en kijk wat er af kan en wat je erbij op wilt. Mocht je er persoonlijk hulp bij willen, dan kun je doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 met ons bellen via 0800-0402. Dan kan mijn collega het abonnement met je doornemen. 🙂 Dat gaat telefonisch het makkelijkste. 

Wat het stilvallen van het beeld betreft, daarvoor raad ik je aan om ons kennisartikel over iTV problemen oplossen door te nemen: 

Met name de frisse start wil nog wel eens helpen, en de algemene tips uit het topic. 

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten, maar zo niet, laat het weten!