Skip to main content

@Bart_Z

Je geeft hier aan dat er wat problemen zijn met de DIW7022 bekabeld met UTP op de V10.

Kan je ons uitleggen wat voor een problemen dat zijn?

Zie ook hier.

Je geeft hier aan dat er wat problemen zijn met de DIW7022 bekabeld met UTP op de V10.

Ik zie niet dat @Bart_Z het daar over de V10 heeft.

Edit: Ik zie dat je de link ondertussen aangepast gebt.


@wjb

Zie link.

Eerste zin van @Bart_Z  is: 

Met de TV+ box met een kabel aangesloten op de V10 zijn wat problemen.

 

P.S. @wjb 

Ik had in eerste instantie de verkeerde link.

Het moet zijn: zie hier.

In mijn eigen bericht had ik hem al aangepast. 


Hoe de beste experiabox naar de klootjes wordt geholpen door een onderontwikkelde tvbox uit te rollen is te belachelijk voor woorden. 
 


Hoe de beste experiabox naar de klootjes wordt geholpen door een onderontwikkelde tvbox uit te rollen is te belachelijk voor woorden. 
 

 

Valt volgens mij wel mee hoor.

Ik snap de opmerking ook niet helemaal (zie deze link), vandaar dat ik deze topic heb gestart.

 

Ik heb de V10

2 x DIW7022 beide bekabelt aangesloten.

Beide werken, gelukkig, perfect. 


joop2011 schreef:

Ik heb de V10

2 x DIW7022 beide bekabelt aangesloten.

Beide werken, gelukkig, perfect. 

Maar er zijn ook veel abonnees die wel problemen hebben met de TV+ Box i.c.m. de V10 en waarbij gebleken is dat de TV+ Box niet goed functioneert als deze rechtstreeks met de V10 verbonden is terwijl dit wel goed gaat als een een switch of bijvoorbeeld een Experia WiFi tussen staat. Dit duidt dus duidelijk op een probleem met de hardware.

 


joop2011 schreef:

 

Ik heb de V10

2 x DIW7022 beide bekabelt aangesloten.

Beide werken, gelukkig, perfect. 

Maar er zijn ook veel abonnees die wel problemen hebben met de TV+ Box i.c.m. de V10.

 

 

Daarom wil ik ook graag de reactie van de moderator weten.


Ik kan hierover niet zoveel kwijt maar het lijkt inderdaad wel met elkaar te maken te hebben. Hier wordt druk aan gewerkt.
Jullie hadden de onderstaande topic al wel gezien denk ik maar ik deel ze toch nog even:

 


Ik heb alles van Thomas gelezen.

Bij mij nu firmware 0.17.4 en app 1.101.1

vandaag modem getest vanwege advies van Sanne. Nu geen foutcode meer, maar beeld dat stilstaat en geluid dat stopt.

Alle kabels doorgemeten, switch (mogelijke oplossing) er tijdelijk tussenuit en TV+ box normaal aangesloten. Resultaat hetzelfde. Ook opgestart in veilige modus; geen resultaat.

Kortom nog geen TV kijken hoewel ik al bijna 1 maand bezig ben met dit probleem.

Denk dat ik maar een andere, goedkopere provider ga zoeken, want dit voor het beste netwerk van NL niet de juiste manier om klanten te binden.


Bedankt voor je terugkoppeling @vc252, in ieder geval fijn dat je de foutcode opgelost hebt maar met stilstaand beeld en geluid heb je er natuurlijk nog steeds weinig aan.

  • Heb je dit met alle content?
    • Live TV kijken én opnames/terugkijken?
    • En als je andere apps op je ontvanger gebruikt?
  • Hoe heb je je TV aangesloten zitten op de TV ontvanger?
    • En je geluidsinstallatie?

Ik heb hier nog wel een paar andere handige topics over.

Als je hierover liever direct contact hebt kun je ook altijd nog even met ons bellen op 0800-0402


@Thomas dank voor je uitgebreide informatie en de inderdaad handige topics.

Het beeld en navenant het geluid hapert nog maar 1 a 2 keer (gisteren). Heb gisteren nav een ‘conversatie’ met @PeterG video mode gewijzigd in unicast en dat werkte aanmerkelijk beter dan multicast. Dus dat is weer een probleem minder.

Ik kan nu ook andere app’s kijken en films terugkijken zonder problemen.

De tv is met tussenplaatsing van een switch (TL- SG105 Ev2) aangesloten op de TV+ Box.

Geluid komt uit de TV (Loewe Art 32”) 

Die handige topics had ik graag eerder gehad maar hetzij zo.

Verder ben ik vanmiddag naar een KPN winkel geweest en daar mijn verhaal gedaan.

Ook dat ik kosten maak voor iets wat niet gebruikt kon worden zoals opnemen/terug kijken en de aanschaf van een switch en over ontbinding van de overeenkomst die tot maart volgend jaar loopt.

Overigens bood de medewerker aan of om het oude kastje weer te installeren, maar een beter idee vindt hij om het modem te vervangen door een type 12.

Met dat laatste ben ik akkoord gegaan. Moet dat modem type 12 nog wel installeren.

Dank voor je info en als je me nog ergens op kunt wijzen dan graag.

vc252