Skip to main content

Ik heb een experia box v 10 A en draadloos internet nu is het zo dat je de opnamens kan ophalen maar sinds gistermiddag is die daar al mee bezig :( 

 

Het lukt mij dus niet om terug te gaan naar tv en ook de opnamens komen niet in beeld ze worden maar opgehaald…

Aan en uit zetten van de stroom en experia box heb ik dus al gedaan.

Heb trouwens wel geluid van een tv zender maar kan niet door zappen naar andere kan trouwens eigenlijk niks,

Wil niet mezelf onderuit halen maar ben een vrouw van 60 dus veel verstand heb ik er niet van dus niet te moeilijke dingen proberen uit te leggen aan me :)

 

Hi @marijke1959, welkom op ons forum en goed dat je jouw vraag hier stelt. Het is erg lastig als je lekker een opname wilt terugkijken, maar dat hij blijft laden. Zou je de tv-ontvanger kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat stap voor stap uitgelegd hoe je de tv-ontvanger kunt resetten. Dit lost in de meeste gevallen de problemen op. Laat je weten of het gelukt is en of het probleem verholpen is? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


OPGELOST