Skip to main content
Beantwoord

tv boven

  • March 27, 2020
  • 12 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedemiddag ik heb code143 heb alles geprobeerd krijg hem niet aan de praat ethernet stekker is nieuw daar ligt het ook niet aan

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Wesley, welkom hier. 

De modum staat beneden dat red die niet

Langere kabel kopen die wel lang genoeg is 😉

Die Nick, zo'n grapjas. Hoewel dat wel de beste oplossing is. :wink:

@Wesley198010 Heeft dit wel goed gewerkt in het verleden? Zou je eens willen proberen om de adapters helemaal te resetten? 

Dan mag je alle draadloze adapters (bij de Experiabox zit er ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze in elkaar. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact en binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Je trekt de adapters dan uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten. Let hierbij op dat de adapters rechtstreeks in een wandcontactdoos komen en dus NIET in een verlengsnoer.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • March 27, 2020

Hallo @Wesley198010,
Hoe zit de ontvanger aangesloten? Rechtstreeks naar de experiabox of via een DVS (draadloze verbindingset)? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 27, 2020

Rechtstreeks naar experiabox


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 27, 2020

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 27, 2020

 


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Welke TV ontvanger heb je? Ik zie dat je een DVS gebruikt. En daar horen 3 lampjes te branden, en er brandt er maar 2. Het probleem is dus de DVS. 
 

Rechtstreeks naar experiabox

@ChrisWissink bedoeld of die rechtstreeks is aangesloten op de Experia box, maar dat is niet het geval. Want de DVS zit ertussen. Lukt het om een kabel rechtstreeks aan te sluiten op de modem? Zonder die DVS. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 27, 2020

Soms branden ze allemaal en dan weer niet


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 27, 2020

De modum staat beneden dat red die niet


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Soms branden ze allemaal en dan weer niet

Dan werkt de DVS niet meer goed. Mijn gevoel zegt ook dat dit de oude versie DVS is. Het kan ook nog aan je elektriciteitsnet liggen, daar hoeft maar verstoring in te zitten, en dan werkt het signaal niet goed over het elektriciteitsnet van het huis. Je kunt ook nieuwe bestellen, maar de kosten zijn voor de klant. Maar de beste oplossing is een UTP-kabel trekken van beneden naar boven, dan is het probleem opgelost. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 27, 2020

De modum staat beneden dat red die niet

Langere kabel kopen die wel lang genoeg is 😉


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Langere kabel kopen die wel lang genoeg is 😉

Dat is 1 ding wat zeker is, DVS is leuk, maar werken soms ook niet. Bij mij werkt het zonder problemen, gelukkig maar want bij mij is het echt een probleem om het door te trekken naar boven. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 29, 2020

Hi Wesley, welkom hier. 

De modum staat beneden dat red die niet

Langere kabel kopen die wel lang genoeg is 😉

Die Nick, zo'n grapjas. Hoewel dat wel de beste oplossing is. :wink:

@Wesley198010 Heeft dit wel goed gewerkt in het verleden? Zou je eens willen proberen om de adapters helemaal te resetten? 

Dan mag je alle draadloze adapters (bij de Experiabox zit er ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze in elkaar. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact en binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Je trekt de adapters dan uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten. Let hierbij op dat de adapters rechtstreeks in een wandcontactdoos komen en dus NIET in een verlengsnoer.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@Wesley198010 Is het gelukt?Â