Skip to main content
Beantwoord

TV+ Box: Bij verwijderen van een geplande serie, wordt een ándere geplande serie verwijderd

• November 4, 2025
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Gisteravond iets heel geks meegemaakt op mijn tv+ box. Ik wilde een geplande serie verwijderen. Toen ik dat gedaan had, kwam ik erachter dat er een andere geplande serie was verwijderd. Ik ging natuurlijk testen:

De cursor op een andere geplande serie gezet en op de rode knop vd AB gedrukt. Bij de melding stond toen een andere naam! Nog eens gedaan, en weer! Als je dat niet in de gaten hebt, verwijder je dus onbedoeld de verkeerde geplande serie.

Vervolgens de cursor op een geplande serie gezet en op de OK-knop gedrukt. En toen zag ik de naam van een andere serie! Dus weer hetzelfde.

Ik heb het net opnieuw getest, maar nu gebeurt het niet. Ik vind natuurlijk dat dit probleem niet zou mogen kunnen gebeuren, maar heeft iemand enig idee hoe dit kan? 

Beste antwoord door Erik van KPN

We zien de laatste tijd dat de lijst met opnames niet altijd even goed ververst nadat er iets veranderd. Dus, als er een opname bijkomt, of een verwijderd wordt. Ik merk zelf ook dat ik, na het verwijderen van een opname, het beste de lijst even kan verlaten en opnieuw openen om te zorgen dat hij weer helemaal klopt. Als ik dat niet doe, dan heb ik soms dat de omschrijving niet klopt met het geselecteerde programma e.d. Ik vermoed dat dit vanuit hetzelfde principe gebeurt. 

Het goede nieuws is wel dat dit in behandeling is bij het tv team en we in de komende update verbeteringen verwachten rondom opnames. 

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2025

We zien de laatste tijd dat de lijst met opnames niet altijd even goed ververst nadat er iets veranderd. Dus, als er een opname bijkomt, of een verwijderd wordt. Ik merk zelf ook dat ik, na het verwijderen van een opname, het beste de lijst even kan verlaten en opnieuw openen om te zorgen dat hij weer helemaal klopt. Als ik dat niet doe, dan heb ik soms dat de omschrijving niet klopt met het geselecteerde programma e.d. Ik vermoed dat dit vanuit hetzelfde principe gebeurt. 

Het goede nieuws is wel dat dit in behandeling is bij het tv team en we in de komende update verbeteringen verwachten rondom opnames. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

(Reactie verwijderd, al beantwoord zie ik nu)