Skip to main content
Beantwoord

TV+ Box blijft opnieuw opstarten

• January 3, 2025
  • 2 reacties
  • 203 keer bekeken

kpn start herhaaldelijk opnieuw op bij het aanzetten van de tv ook gebeurt dit als ik een opgenomen programma bekijk en doorspoel. Trouwens het doorspoelen/zoeken op 2 maal de snelheid werkt helemaal niet meer.

ook als ik in de gids omhoog of omlaag wil blijft hij soms doorgaan met zoeken

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@Cees256, welkom! Ik denk dat het in dit geval verstandig is om je TV+ Box in eerste instantie eens volledig te herstarten. Dit doe je door de KPN-knop rechtsboven ingedrukt te houden tot je een menu op het scherm krijgt. Kies hier voor herstarten. Mocht je merken dat dit het niet oplost, probeer dan een reset.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2025

Hoi ​@Cees256, welkom! Ik denk dat het in dit geval verstandig is om je TV+ Box in eerste instantie eens volledig te herstarten. Dit doe je door de KPN-knop rechtsboven ingedrukt te houden tot je een menu op het scherm krijgt. Kies hier voor herstarten. Mocht je merken dat dit het niet oplost, probeer dan een reset.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2025

hallo erik, ik denk dat kpn het gerepareerd heeft. hij start niet meer te pas en te onpas opnieuw op en ook het 2X spoelen werkt weer. bedankt voor het meedenken, cees