Skip to main content

Hallo KPN,

Ik ben gister verhuisd naar mijn nieuwe woning. 

Glasvezel Internet is van de week aangesloten door de monteur, maar omdat er nog geen tv aanwezig was is deze toen niet geinstalleerd.

Nu heb ik gister de box aangesloten op de tv, maar hij doet helemaal niks. Er gaat geen lampje branden op het stekkerblokje. 

Om uit te sluiten dat het aan de contacten ligt, heb ik meerdere stopcontacten geprobeerd. op geen van allen werkte de box. Hij lijkt dus dead on arrival.

Graag ontvang ik zsm een nieuwe box, zodat wij tv kunnen kijken.

Ik hoor het graag.

met vriendelijk groet

ThomasW

Hoi @ThomasW. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een defecte tv-ontvanger of stroomadapter hebt gekregen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor jou uitzoeken of ik een nieuwe tv-ontvanger kan toesturen. Ik hoor graag van je!


Hallo Vikash,

Bedankt voor je snelle reactie. 

Ik heb mijn gegevens ingevoerd in mijn KPN profiel.

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger en stroomadapter naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Office Centre, Vreelandseweg 5, 1216CG Hilversum) verstuurd. Je kan morgen jouw tv-ontvanger omruilen na 14.30 uur. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 


Perfect!

bedankt voor de goede en snelle service!


@ThomasW Graag gedaan! :relaxed:


Hallo vikash,

Ik heb net de box opgehaald, maar dit is een hele andere box dan ik eerst had ontvangen? 

Die ik nu heb gekregen is een type van 8 jaar geleden? Ik heb de hmb2260 gekregen.

Als nieuwe klant van KPN verwacht ik niet een oud model tv box met verouderde mogelijkheden te ontvangen?

Waarom krijg ik nu een oude box toegestuurd?

 

Met vriendelijke groet,

Thomas

 


Wat goed om te lezen dat je inmiddels een nieuwe tv-ontvanger in huis hebt. Onze logistieke afdeling stuurt de nieuwste tv-ontvanger dat op voorraad is. Deze tv-ontvanger heeft dezelfde mogelijkheden.