Skip to main content

2e tc box op slaapkamer geeft slecht beeld. Hij is rechtstreeks met kabel aan gesloten op de experiabox 10A. reset zgn ftisse start) heeft niet geholpen alsmede aansluiting scart of nieuwe hdmi kabel. Ruil ik de tv kastjes om, dan is het probleem verplaatst naar de woonkamer. ook daar rechtstreeks aangesloten op het modem. Kan ik met de box naar kpn winkel om hem om te ruilen? kan de experiabox dan ook meteen vervangen worden door box12? 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Vul je profiel is zodat een medewerker ermee aan de slag kan. Waarom zou de router omgeruild moeten worden?


Goedemorgen beste u kunt ook gratis bellen 0800 0402 kpn dat gaat wat sneller Mariana.😉👍


Hoi @marian62 
Bij de winkel hebben ze geen materiaal daar kun je niet omruilen.
De snelste manier is om even te bellen 0800 0402
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hi @marian62, leuk om je bericht op ons forum te lezen! 

Je bent al goed bezig geweest: top! Onze apparatuur heb je in bruikleen en als deze defect is, dan kan er via onze klantenservice een omruilafspraak gemaakt worden.
Je hebt de keuze om de nieuwe apparatuur:

  1. af te halen bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt
  2. een koerier aan huis te laten komen (eenmalige kosten zijn dan €10,-)
  3. of de apparatuur naar een KPN winkel te laten sturen

De contactgegevens van onze klantenservice heeft onze @huistijger al met jou gedeeld:

Hoi @marian62 
Bij de winkel hebben ze geen materiaal daar kun je niet omruilen.
De snelste manier is om even te bellen 0800 0402
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


 Is het al gelukt om contact op te nemen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!