Skip to main content
Beantwoord

TV-Box DIW7022 blijft hangen op KPN logo

• March 2, 2025
  • 6 reacties
  • 114 keer bekeken

Tijdens het tv kijken startte de TV box opnieuw op. Echter bij het opnieuw opstarten bleef deze continu op de KPN logo hangen. Ik heb de stroom eraf gehaald, reset knop gebruikt aan de achterkant etc. Elke keer blijft het opstarten hangen op de KPN logo. Daarnaast kan ik de setup box ook niet uitzetten met de afstandsbediening. De TV box blijft herstarten continu opstarten........iemand nog ideeën???  Bij Ziggo had ik dit probleem nooit gehad.

Beste antwoord door YCh

Hi Jan,

Ik heb de nieuwe box reeds geïnstalleerd en werkt vooralsnog als vanouds.

Gr,

Darryl

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 2, 2025

Beste ​@YCh Ziggo gebruikt die box dan ook niet, dat is appels met peren vergelijken.

Als zelfs resetten met de resetknop niet werkt, dan even met KPN bellen via 0800 0402, voor storingen en niet-werkende diensten 24/7 bereikbaar.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 5, 2025

Hoi ​@YCh , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Beste ​@YCh Ziggo gebruikt die box dan ook niet, dat is appels met peren vergelijken.

Als zelfs resetten met de resetknop niet werkt, dan even met KPN bellen via 0800 0402, voor storingen en niet-werkende diensten 24/7 bereikbaar.

Goed advies! Heb je hier inmiddels ook al contact over gehad met onze Helpdesk? En zo ja, wat is hier precies uitgekomen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 5, 2025

Beste Jan,

Mijn box wordt ingeruild voor een andere box.

Ik zag wel in het forum dat meerdere mensen problemen hadden met het kijken van YouTube. Ik was namelijk ook YouTube aan het kijken toen deze vanzelf ging resetten (en daarna helemaal niet meer kon opstarten). Is deze bug al verholpen?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 15, 2025

Goedemorgen ​@YCh!
Heb je de nieuwe TV+ Box inmiddels mogen ontvangen? En zo ja, hoe gaat het nu met YouTube?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 15, 2025

Hi Jan,

Ik heb de nieuwe box reeds geïnstalleerd en werkt vooralsnog als vanouds.

Gr,

Darryl

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 16, 2025

Dat is fijn om te horen ​@YCh en ook heel erg bedankt dat je dit hier nog even hebt willen laten weten, top! Mocht je ons in de toekomst nog een keer nodig hebben, dan weet je ons te vinden! Voor nu een mooie zondag toegewenst 😀