Skip to main content
Beantwoord

TV+ Box loopt regelmatig vast

  • 5 September 2024
  • 12 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik heb al sinds enige tijd problemen met het KPN TV+ kastje. Regelmatig loopt die compleet vast, moet dan herstarten. Ook start het kastje geregeld spontaan vanuit zichzelf op zonder een melding te geven. Deze week is dat al 3 keer gebeurt. Heb hier al eens over gebeld, werd toen op een ongunstig moment er over terug gebeld, was niet thuis. Kreeg toen de melding dat ik maar naar de persoon moest terugbellen ipv dat hij later nog eens zou bellen. 

Gisteravond herstarte de tv+ box weer spontaan zonder enige melding vooraf. Dat was al de 4e keer afgelopen week. Begin steeds meer spijt te krijgen van het nemen van KPN TV+. 


Zo herkenbaar, regelmatig, minstens 1 keer per avond automatische reset,  helemaal bij zappen. Terugspoelen sinds kort drama. Ondanks kabel verbinding haperende beelden bij multicast. NPO zenders sinds vorige week terug, of bij kijken vanaf begin, vooruit spoelen loopt regelmatig vast.
 

Ik verlang zo terug naar Ziggo (en met mij de andere gezinsleden)!


Wij verlangen ook regelmatig terug naar het oude Arris kastje. Tv+ was goedkoper dan wat we hadden bij KPN en ik snap gelijk waarom.

4k kijken is leuk maar gewoon kunnen kijken is al moeilijk genoeg zo. Gids is traag, zappen gaat traag. Inde gids gaat het beeld soms door met geluid, soms is je beeld ineens weg. Dit is vooruitgang.

Helaas is dit beeld precies overeenkomstig met de oude manier van tv kijken. Daar werd ook eerst een manier van tv kijken verkocht en toen pas werden de problemen opgelost (en dat duurde jaren). Dat was eindelijk op orde en nu dus weer nieuwe manier (tv+). Over 4 jaar weer precies hetzelfde, wedden?!

 

Oh, zie net dat ze dit al aanbieden vanaf maart 2021.... Had er nog nooit van gehoord. Snap ook waarom😳


Heb jij de KPN TV + box een fabrieksreset uitgevoerd en de laatse updates geinstalleerd? 

En heb je ook naar je bekabeling gekeken? 

en heb je ook je modem opnieuw laten opstarten? 

Mocht jouw KPN TV + box weer blijven vastlopen, dan is jouw KPN TV + box defect. 

Gewoon naar KPN Helpdesk bellen en vragen voor een nieuwe KPN TV + box. 


Heb jij de KPN TV + box een fabrieksreset uitgevoerd en de laatse updates geinstalleerd? 

En heb je ook naar je bekabeling gekeken? 

en heb je ook je modem opnieuw laten opstarten? 

Mocht jouw KPN TV + box weer blijven vastlopen, dan is jouw KPN TV + box defect. 

Gewoon naar KPN Helpdesk bellen en vragen voor een nieuwe KPN TV + box. 

De bekabeling is goed, heb ik pas vernieuwd. Heb modem opnieuw opgestart en de KPN TV+ box een fabrieksreset gegeven plus laten checken op updates. Mocht kastje weer vastlopen zal ik weer bellen met helpdesk. Maar betwijfel of ze een nieuw kastje zullen sturen, deden ze de laatste keer dat ik belde ook niet, alleen doorzetten van probleem was wat ze deden en dat bracht helemaal niets. slechts 1 telefoontje op moment dat ik niet kon en daarna moest ik zelf maar terug bellen. Kreeg gevoel dat de medewerker niet echt geïnteresseerd was en ook geen zin had om op later tijdstip nog eens te bellen.


Heb jij de KPN TV + box een fabrieksreset uitgevoerd en de laatse updates geinstalleerd? 

En heb je ook naar je bekabeling gekeken? 

en heb je ook je modem opnieuw laten opstarten? 

Mocht jouw KPN TV + box weer blijven vastlopen, dan is jouw KPN TV + box defect. 

Gewoon naar KPN Helpdesk bellen en vragen voor een nieuwe KPN TV + box. 

Vanmiddag gebeld met klantenservice. Echter geen nieuwe box, ze hebben de tv box op afstand terug gezet naar fabrieksinstellingen en het doorgezet naar de 2e lijn.

Vanavond liep de box weer even vast toen ik programma wilde terug kijken. Helaas loopt mijn contract nog 1,5 jaar maar als dit niet heel rap opgelost wordt is dit mijn laatste contract bij KPN.


Nu heeft KPN me twee keer proberen te bellen en krijg ik een mail met een telefoonnummer en codes. Verschillende keren gebeld en iedere keer krijg ik de melding dat ze me niet te woord kunnen staan. Sorry maar dit is ronduit belachelijk.

 


Eindelijk iemand aan de lijn. Probleem nog steeds niet opgelost. Nu sturen ze me een nieuw modem want aangezien het al het 2e kastje is ligt het probleem ergens anders.


Hopelijk is het nieuwe modem dan de oplossing! 🤞 Fijn dat het bellen uiteindelijk toch gelukt is.


Als KPN nu ook nog eens de beloofde retourdoos zou opsturen dan kan ik het oude modem inpakken en afgeven terwijl ik het nieuwe afhaal. helaas nog steeds geen doos ontvangen, die zou afgelopen donderdag verstuurd zijn. Zonder retourdoos kan ik het modem niet omruilen, heb geen passende doos in huis en ga niet mensen lastig vallen met de vraag of ze een passende doos hebben en ik ga er al helemaal geen kopen.

Vorige keer ook al moeten bellen, toen kwam de 2e doos wel aan en de eerste kwam na bijna 2 weken pas aan.


@TMG1961 Ga naar een supermarkt of een schoenenwinkel en vraag om een doos. Ze zijn zeker blij dat iemand een doos van hun afneemt. Als je zo een klein moeite al teveel vind, moet je toch ernstig nadenken over jouw instelling.


@TMG1961 Ga naar een supermarkt of een schoenenwinkel en vraag om een doos. Ze zijn zeker blij dat iemand een doos van hun afneemt. Als je zo een klein moeite al teveel vind, moet je toch ernstig nadenken over jouw instelling.

Mijn instelling is prima in orde. Als KPN zegt dat ze me een retourdoos sturen dan moeten ze dat ook doen. Ik hoef niet alles en iedereen langs te gaan om te kijken of ze een doos hebben waar dat oude modem in kan. Maar dingen zeggen vervolgens ook doen is kennelijk teveel moeite voor KPN, die moeten dan ook maar eens gaan nadenken over klantvriendelijkheid en hun instelling tov klanten.

 

Dat jij gaat rennen om het KPN naar hun zin te maken moet jezelf weten, ik ga dat niet doen. Als ik voor aanstaande vrijdag geen retourdoos heb ontvangen gaat het nieuwe modem gewoon weer retour naar KPN zo simpel is het.


Reageer