Skip to main content

Als de TV+ box is opgestart en het menu wordt weergegeven en ik wil bv naar kanaal 1 dan moet ik 2x op 1 drukken . De eerste toetsindruk werkt dus niet.

Zijn er meer gebruikers die dit hebben?

Dat klopt, dat heb ik ook.


Hoi @HennyK  en @Johan684 

Dan hebben jullie hem zeker op de spaarstand staan in standby
Want hier gaat hij na de eerste keer drukken al op 1 als ik opstart, ik heb hem op de stand snel opstarten staan.
Die paar centen meer energie daar kan ik wel mee leven.😋


Beste @huistijger 

Bij mij staat de ontvanger idd in de spaarstand. Ik zal eens gaan experimenteren.


Bij mij ook

 


Ja, dat klopt.

Dit is al aangegeven in de test periode. Maar nog niks mee gedaan. 

Na opstarten uit eco eerste gebruik 2 x drukken. 

Bij snelle start heb je er geen last van. 


Na wat experimenteren valt dit op:

Ontvanger uit de Eco stand halen voorkomt 2x drukken bij een opstart, echter de TV+ app verlaten om bv de teletekst app te activeren dan wordt in de teletekst app de eerste toetsdruk ook overgeslagen. Verder komt dat niet meer voor tot de ontvanger in standby wordt gezet (zonder eco). Zodra deze weer uit de standby stand wordt gezet wordt de eerste toetsdruk in iedere app buiten TV+ overgeslagen. 


dan wordt in de teletekst app de eerste toetsdruk ook overgeslagen.

Klopt @Johan684 . Dat ligt echter niet aan kpn. Die app is door de NOS zelf gemaakt. Hetzelfde euvel is namelijk met die app in de Nokia box hier ook.

Zodra deze weer uit de standby stand wordt gezet wordt de eerste toetsdruk in iedere app buiten TV+ overgeslagen.

Hmm, hier is dat dan alleen in TV+ i.c.m. eco. En in ‘snelle start’ is dat niet zo.

De NOS Teletekst app is buiten kpn om. Daar zou je de NOS voor kunnen benaderen. Ik gebruik zelf “100” x per dag de teletekst app in mijn smartphone. Die is fijn en je kunt gewoon de zender op tv aan laten waar je naar kijkt.


Ik heb nog steeds het probleem dat bij de eerste toetsindruk op de afstandsbediening, nadat de box aangezet is,  er niets gebeurt.

Ik zie dit ook nergens meer terugkomen in zaken die nog opgelost moeten worden.


Ik heb dit al meerdere keren aangegeven @HennyK .

Na opstarten vanuit eco reageert de ontvanger niet op de eerste toetsdruk.

Zelf heb ik 'm op snelle start staan. Dat vind ik in de woonkamer fijner en bovendien heb je dit euvel niet.

In de slaapkamer wordt de ontvanger hier 1 à 2 x per week gebruikt en daar staat ie wel op eco.


Gebeurd hier ook maar t is alleen de eerste keer, ik kan me daar niet druk over maken…