Skip to main content

Onze TV+ box 'reset' erg vaak (bij het aanzetten zie je het android tv logo, en duurt het langer om op te starten). Daarnaast gebeurt het vaak dat we de melding "Er is een fout opgetreden, probeer het opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, start dan de KPN+ TV Box opnieuw op." krijgen.

 

Ik heb al geprobeerd om opnieuw op te starten of te resetten maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Hoi @raytuk, wat gek dat de box uit zichzelf opstart. Dit gebeurt gewoon als je tv aan het kijken bent of iets?

En wanneer krijg je precies de foutmelding? Want die krijg je voornamelijk te zien als je bijvoorbeeld de gids wil openen, terwijl die nog niet goed ingeladen is. Of bij het starten van een app. 

Ook heb je de ontvanger al gereset. Heb je dat via het menu gedaan? Of door een puntig voorwerp in het resetgaatje achter te drukken tot de ontvanger opnieuw opstart?


Hoi @raytuk, wat gek dat de box uit zichzelf opstart. Dit gebeurt gewoon als je tv aan het kijken bent of iets?

En wanneer krijg je precies de foutmelding? Want die krijg je voornamelijk te zien als je bijvoorbeeld de gids wil openen, terwijl die nog niet goed ingeladen is. Of bij het starten van een app. 

Ook heb je de ontvanger al gereset. Heb je dat via het menu gedaan? Of door een puntig voorwerp in het resetgaatje achter te drukken tot de ontvanger opnieuw opstart?

Het vanaf begin opstarten gebeurt elke keer als ik de tv + box aanzet vanaf stand-by. De foutmelding krijgen we nu niet meer te zien, maar het 'resetten’ dus wel. Het resetten heb ik uitgevoerd vanaf het menu.


Een stapje verder dus. Geen foutmelding meer. Nu heb ik nog even rondgevraagd. Er komt snel weer een update aan, die moet het opnieuw opstarten verhelpen.