Skip to main content

Sinds 2 maanden zit ik bij KPN en begin al erg veel spijt te krijgen van mijn overstap. Eigenlijk sinds het begin start mijn TV box zich zelf tijdens het TV kijken opnieuw op. Dit gebeurt niet 1 keer maar meedere keren per uur. Natuurlijk heb ik alle stappen doorlopen om dit te verhelpen. Stekkers er een paar minuten uit om alles te resetten, de 'frisse start’, fabrieksinstellingen, niets helpt helaas. Dus maar contact opgenomen met de klantenservice. KPN kan dit niet oplossen, er komt begin 2021 een update die het wellicht zal oplossen. Dus tot die tijd (kan 1 maand of 2 maanden zijn…. wat is begin 2021) kijk ik tv met een box die om de zoveel tijd uitvalt.  En daar mag je het als klant mee doen. Welkom bij KPN! We zijn er blij met u als klant. Helaas is dat andersom niet het geval. 

Blijkbaar is het een heel groot probleem en is het niet van 1 druk op een knop en het is opgelost. We zullen het er helaas mee moeten doen.


Het is inderdaad een groot probleem. Wat ik hier serieus niet aan begrijp is de laksheid waarmee dit opgepakt wordt. Zelf werk ik ook in IT en begrijp echt dat sommige problemen lastiger op te lossen zijn. Echter bij een verstoring als dit met een dergelijke klantimpact van een van de belangrijkste diensten die je levert, betekent voor mij echt nachtwerk en doorwerken tot het opgelost is. Ik heb er echt minimaal al een maand last van en met mij vele anderen begrijp ik. Dan kan je toch niet met droge ogen verkopen dat het probleem al een paar maanden niet opgelost wordt. Je moet toch niet hopen dat KPN in deze tijden een probleem krijgt met hun internet. Zit je straks maanden zonder. 


Hoi @ArthurDeut . Welkom op het forum.

Wat een hinderlijke storing. Een tijdje terug was dit een generieke storing maar die is verholpen dus je zou dit niet meer mogen ervaren.

Heb jij meerdere tuners? Zo ja, komt het op alle tuners voor?

De update die genoemd wordt heeft waarschijnlijk te maken met het trage itv-menu. Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?

 


Beste Erwin, 

 

Dank je wel voor je reactie. Inderdaad erg vervelend. Ik heb 2 tuners maar de 2e nog niet aangesloten, ik weet niet of het daarop ook voorkomt. Ik heb mijn profiel aangevuld.

 

 


Kun je de tweede proberen? Als het daarmee goed gaat, kunnen we gaan proberen om die andere om te ruilen. 


Ik heb zojuist de andere ontvanger aangesloten. Voor de zekerheid even een dagje afwachten en dan laat ik het weten.


Ik lees het wel, @ArthurDeut .


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.


Sinds 2 maanden zit ik bij KPN en begin al erg veel spijt te krijgen van mijn overstap. Eigenlijk sinds het begin start mijn TV box zich zelf tijdens het TV kijken opnieuw op. Dit gebeurt niet 1 keer maar meedere keren per uur. Natuurlijk heb ik alle stappen doorlopen om dit te verhelpen. Stekkers er een paar minuten uit om alles te resetten, de 'frisse start’, fabrieksinstellingen, niets helpt helaas. Dus maar contact opgenomen met de klantenservice. KPN kan dit niet oplossen, er komt begin 2021 een update die het wellicht zal oplossen. Dus tot die tijd (kan 1 maand of 2 maanden zijn…. wat is begin 2021) kijk ik tv met een box die om de zoveel tijd uitvalt.  En daar mag je het als klant mee doen. Welkom bij KPN! We zijn er blij met u als klant. Helaas is dat andersom niet het geval. 

Na een vorige update hebben wij ook last van een TV Box die zichzelf reset met regelmaat. De ene dag heb je er last van en de andere dag niet. Dit is bijzonder irritant als je wat zit te kijken. We hopen dat dit snel opgelost wordt.Â