Skip to main content

Ontvanger DIW7022 schakelt steeds spontaan  uit.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 

Ik merk zelf sinds de voorlaatste update niet meer ZO een groot verschil tussen Dolby geluids volume en stereo geluidsvolume. Maar het is er nog wel: zo'n 10 dB. 

Hier is tv (wat) zachter dan radio. Typisch dat jij dat andersom ervaart… 😐.

Staat het uitgangs volume van de box zelf al op maximaal?

Dat kan je instellen door de Google Assistant en dan zeggen “volume maximaal”.

P.S. zolang je volume schaal van 0 tot 100 (of van 0 tot 10) gaat is de speling nog ruim voldoende natuurlijk.

Sinds ik SetTopBoxen (sinds 2004) gebruik ben ik volume verschillen al behoorlijk gewend. Zeker na de invoering van Dolby geluid bij de tv zenders. Radio is PCM, dat is (zou moeten zijn) juist harder.


Hartelijk dank , radio wat harder .

Bij het aanzetten van de ontvanger worden wij sinds zondag onthaalt op een lichtshow : blauwe lampje op de afstandsbediening knippert 16 keer, gevolgd door 1 keer groen , weer16 keer blauw, 1keer groen en de radio gaat aan.

Al 3 keer de afstandsbediening ontkoppelt , daar na gekoppeld , dit lost niets op.

Batterijen 97%.

Enig idee?


Hartelijk dank , radio wat harder .

Bij het aanzetten van de ontvanger worden wij sinds zondag onthaalt op een lichtshow : blauwe lampje op de afstandsbediening knippert 16 keer, gevolgd door 1 keer groen , weer16 keer blauw, 1keer groen en de radio gaat aan.

Al 3 keer de afstandsbediening ontkoppelt , daar na gekoppeld , dit lost niets op.

Batterijen 97%.

Enig idee?

Hoi Henkjan

Je zegt afstandsbediening knippert blauw zou dit niet een blue tooth verbindings probleem kunnen zijn?

mijn inziens knippert je afstandsbediening blauw als deze probeert verbinding te maken met de STB door middel van blue tooth,wellicht gaat hier iets fout en dat daarom STB zegt ik ga uit.

Misschien een idee om de afstandsbediening opnieuw te koppelen?

probeer eens weet niet of het werkt maar ,probeer dit eens.

suc6


Opnieuw gekoppeld , geen verandering.


Met nieuwe ab werkt het weer goed.


Gisteren op tv in google play gezocht naar de  "TV5 Monde" app.

Nergens te bekennen , staat wel in google play op mijn telefoon en pc.