Skip to main content
Vraag

TV+ Box start erg langzaam op

• 3 april 2025
  • 9 reacties
  • 64 keer bekeken

ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij KPN . ik ben zeer ontevreden over de tvbox+ ik heb 2 tv boxen .1 start op in 5 seconden de andere doet er 5 minuten over . Al enkele keren met KPN gebeld alles een paar keer opnieuw opgestart het blijft het zelfde . Daarnet weer gebeld met de service desk en krijg te horen als u het niet aansluit kunnen we niets voor u doen . een nieuwe tv box krijg je niet van ze . Je moet eerst je abonnement omzetten naar 1 box wat pas naar een maand kan en dan kan je 2 dagen later je abonnement weer voor 2 boxen omzetten . wat dat betreft is het gewoon een waardeloze service bij KPN .Wel je geld aannemen maar als je er iets voor terug nodig heb kan je in de ………. zakken .

9 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 113 reacties
  • 3 april 2025

Misschien ligt het aan de verbinding. Wat gebeurt er als je de 2 boxen omwisselt?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23523 reacties
  • 6 april 2025

Hi ​@john276, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Wartywolfs, waarvoor dank. Een goede vraag van hem, wat gebeurt er als je de 2 ontvangers omruilt, verhuist het probleem dan mee? Of gebeurt dit ook met de andere ontvanger op deze locatie?

Mag ik ook weten hoe de TV+ boxen zijn aangesloten? Is dit met een kabel of via WiFi? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 april 2025

de tv box is aangesloten met de kabel . als ik ze omwissel hou ik het zelfde probleem . kan dus niet anders zijn dan dat het in de tv box zit . 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2724 reacties
  • 6 april 2025

​@john276 Wat heb je ingesteld in het menu bij Energiebesparing?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 april 2025

apparaat staat niet meer in eco stand .

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 113 reacties
  • 6 april 2025

En was ecostart de oorzaak van het trage opstarten? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 april 2025

nee . blijf het zelfde probleem houden .geen verbetering krijg geen andere box van KPN . ga mijn abonnement omzetten naar 1 tv box . Dan kan ik deze box retour sturen en de week daarna weer naar 2 tv boxen aanpassen . is omslachtig maar zo is blijkbaar de enige manier bij KPN .

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23523 reacties
  • 9 april 2025

Dat klinkt wel omslachtig zo, zeker als het probleem meeverhuist met de ontvanger. Dat begrijp ik goed? 

Misschien overbodig, maar heb je de TV box ook gereset? Zie hieronder hoe je dit doet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 9 april 2025

ik heb alles al verschillende keren uitgeprobeerd . Ook toen ik een medewerker van Kpn aan de telefoon had . het hele systeem opnieuw opgestart vanaf de glasvezel aansluiting . niets helpt . heb sneeuw en zwart beeld . ligt niet aan de tvbox wordt er gezegd . moet aan de HDMI kabel liggen . niet dus anders zou de andere box ook niet werken . ze geloven je dan ook niet als je zoiets stoms voorstelt dat het misschien wel de HDMI aansluiting van de tvbox kan zijn 

Reageer