Skip to main content

Geachte

TV Box start zomaar opnieuw op Op div zenders .

ps ook mijn afstandsbediening werkt slecht , ook met nieuwe batterijen 

wat kan het zijn 

 

Hallo @TonnyIrene,

Vervelend dat het even niet zo goed werkt.  Via deze pagina kan je alvast gratis een nieuwe afstandsbediening aanvragen. 

Wat betreft de ontvanger, zou je is een harde reset kunnen doen en kijken of de ontvanger daarna wel goed blijft werken? Soms gebeurt het dat de ontvanger de update niet goed voltooid heeft en de ontvanger zich reset om te kijken of deze dat zelf oplossend kan oplossen. 

Nieuwe software

Oude software

 


Hoe je een harde reset doet, zie hier. 


Hoi @TonnyIrene. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de tv-ontvanger ineens opnieuw opstart. Ik zie dat @ChrisWissink en @joop2011 al hebben geadviseerd om de tv-ontvanger te resetten. Heb je dit al gedaan? Ik ben erg benieuwd of dat het probleem heeft verholpen. Als dit het probleem niet verhelpt, dan zou ik willen vragen om aan te geven op welke manier de tv-ontvanger is aangesloten. Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?


Hoi @TonnyIrene. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de tv-ontvanger ineens opnieuw opstart. Ik zie dat @ChrisWissink en @joop2011 al hebben geadviseerd om de tv-ontvanger te resetten. Heb je dit al gedaan? Ik ben erg benieuwd of dat het probleem heeft verholpen. Als dit het probleem niet verhelpt, dan zou ik willen vragen om aan te geven op welke manier de tv-ontvanger is aangesloten. Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan horen we graag van je!