Skip to main content

Ik heb deze box getest met een experia v8 in combi met een mesh wifi 5 GHz. Geen enkel probleem met zappen als de software van de TV+-doos in orde was. En dat werd slechter gedurende de test en daarna in de live software versies.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @jojootje,

Inmiddels heeft de KPN TV+ Box een update gehad: 

TV+ Box: Update naar KPN TV+ firmware 0.16.4

Het zappen werkt na deze update helemaal prima! (althans bij mij wel)

Op de link die ik je hebt gegeven kun je meer info lezen, om de update op te halen kun je het volgende doen:

Wanneer komt ‘ie?

  • Uitrol: 20 maart in de loop van de dag

Heb je hem na 20 maart nog niet, dan kun je de update zelf starten via 

Menu > instellingen (wieltje) > Open algemene instellingen > Apparaatvoorkeuren > Over > Controleren op KPN TV+ firmware updates

Dit download en installeert de KPN TV+ firmware update. 

De afstandsbediening firmware zou automatisch moeten upgraden nadat je de tv+ box een minuut in stand-by hebt staan. Na uit stand-by halen heb je firmware 0.265.02.02 op de afstandsbediening staan.

Ik hoop dat je eruit komt. 👍🏼


Goedemorgen @jojootje en bedankt voor je bericht :)

Ik zie dat @Dennis Schreve je vraag eigenlijk al heeft beantwoord en kan hier verder niet zoveel meer aan toevoegen. Hopelijk gaat het zappen inmiddels beter met de nieuwste firmware!


@jojootje 

Als ik het goed heb, kan je de “oude” Experiabox V8 omruilen voor een nieuwer model.


@jojootje

Als ik het goed heb, kan je de “oude” Experiabox V8 omruilen voor een nieuwer model.

Dat is trouwens correct. 

Je kunt hiervoor de wifi manager doorlopen. Deze zou je de optie moeten bieden om je Experia Box v8 om te ruilen voor een nieuwer type.