Skip to main content

Gewoon aan het kijken naar ZDF Fernsehgarten ineens beeld zwart en het geluid weg. Terugschakelen naar bijvoorbeeld NPO leverde ook niks op, dus maar weer opnieuw opgestart door de KPN toets op de remote control drie seconden ingedrukt te houden. Nog niet eerder gehad, bug na laatste update? Zo is er elke keer weer wat. 

Het beste is, helaas, om na elke update de DIW7022 opnieuw te laten opstarten.

Dan werkt hij daarna, gelukkig, goed.

 

Hopelijk lost KPN ook deze bug snel op.😉


Het is al bijna vaste prik om de Box+ opnieuw op te laten starten. Niet alleen wanneer er een update is, maar ook bij elke bug die naar voren komt. Het is ontzettend vervelend als je ergens naar aan het kijken bent, je alles weer opnieuw moet opstarten.


@ronvmeijer 

 

Ik heb verder eigenlijk helemaal geen problemen met de DIW7022

 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of box12? (wat zit er allemaal tussen)

 

Welke Experiabox heb je? Of heb je de box12? 

 

Vervang eventueel de HDMI kabel door een goede HDMI 2.1 kabel.

Ik heb deze.


Beste Joop, 

 

Ik waardeer het enorm dat je me probeert te helpen , maar dat is echt niet nodig hoor. De Box+ is softwarematig nog lang niet af en hij stikt nog van de bugs. Dingen als MoDem, HDMI-Kabel, netwerk(kabels) etc. heb ik allang doorlopen. Ik ben zelf systeem/netwerk beheerder en kan heel logisch nadenken al het moet 😊, maar dit ligt toch echt aan de software in de Box. Ik wil alleen maar aangeven dat het heel erg vervelend is voor m’n huisgenoten die er geen sappie van hebben. Wat ik ook irritant vind is dat als ik een dienst afneem ik om de oren geslagen wordt met “start alles even opnieuw op en heb je je kabels al eens vervangen” en nog meer van dat. Daar hoort een betalende abonnee zich niet mee bezig te moeten houden. Wanneer je in een test team zou zitten kun je dit verwachten, maar dan zal je ook minder voor een abonnement betalen denk ik. 
 

Wat mij het meeste stoort is dat ik een product heb waar ik volledig voor betaal wat nog niet af is. Er is een lijst met wensen…kom op…bij de Arris VIP’s was die er ook, gebruik die dan als leidraad voor deze. Bouw alles wat mogelijk is van die lijst in de Box+ en biedt hem dan aan aan de abonnees. Natuurlijk zal er altijd nog wat te wensen blijven of iets niet helemaal lekker werken, daar werk je dan aan….Klinkt logisch toch?


Hoi @ronvmeijer, ervaar je dit issue nog steeds? 


Zojuist de update geïnstalleerd (op dit moment van schrijven 1 minuut geleden). Moet nog kijken wat nu het effect is. Het is iets te vroeg om daar nu een oordeel over te vellen. 
 

maar de synchronisatie op bijvoorbeeld Eurosport 1 is een drama. Ik kijk naar tennis 🎾 zie dat de bal geraakt wordt en hoor dat bijna een seconde later. Ook interviews zien er gewoon niet uit. Dit is (nu) niet zo op NPO1, dus het heeft niks met de randapparatuur te maken. Gisteravond RTL4 ook compleet ‘out of sync’ en niet goed te krijgen. Ik vind dit niet acceptabel meer.