Skip to main content

Sinds vandaag 'ziet' de tv+ box geen wifi5 meer. Is er een 'update' geweest? En wordt het weer hersteld? 

Heb je wel de Wifi van de Experiabox of Box12 van KPN op de Sagacom DIW7022?

 

Welke Experiabox heb je? 


Ik heb een box12 met een extra experia wifi. Een zwarte. Met telefoon en laptop geen probleem.

 

Gescheiden wifi 5 en 4


Hallo @DLD Wat voor (foutmelding krijg je als je de tv-decoder draadloos probeert te verbinden?

 


Ik heb een box12 met een extra experia wifi. Een zwarte. Met telefoon en laptop geen probleem.

 

Gescheiden wifi 5 en 4

Dat laatste kan alleen met Extra WiFi. De tv ontvanger werkt niet op Extra WiFi denk ik. Die moet met het normale WiFi netwerk verbonden worden.


Ik heb een box12 met een extra experia wifi. Een zwarte. Met telefoon en laptop geen probleem.

 

Gescheiden wifi 5 en 4

Dat laatste kan alleen met Extra WiFi. De tv ontvanger werkt niet op Extra WiFi denk ik. Die moet met het normale WiFi netwerk verbonden worden.

Heeft tot gisteren gewerkt. Nu op wifi 4, ook via extra wifi. De hoofd wifi gebruik nergens voor. 


Probeer dan toch dat kastje maar eens op het normale "hoofd wifi" zou ik zeggen...


Hallo @DLD je hebt het steeds over wifi 5 ac en wifi4 n, bedoel je niet de gescheiden 2,4 en de 5,0 band?


Hallo @DLD je hebt het steeds over wifi 5 ac en wifi4 n, bedoel je niet de gescheiden 2,4 en de 5,0 band?

Klopt. Wifi 5 is 5ghz wifi. Met ax, niet ac.

Wifi 4 is 2.4ghz n . 

Inderdaad gescheiden dmv de aanwezigheid van extra wifi op de box 12. 

5ghz voor laptop, tv en telefoon. 2.4ghz voor de Chinese smart apparaten.


De zaak werkt prima op 2.4ghz, extra wifi. Ik laat het zo.