Skip to main content
Beantwoord

TV+ Box zit helemaal vast

• September 28, 2025
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Goedeavond. Sinds kort heb ik nieuwe abonnement bij KPN . Wifi werkt goed, maar tv is een drama.  Inloggen onmogelijk en sinds vandaag zit hij helemaal vast. Meerdere keren uitgeschakeld, gereset....doet hij helemaal niet. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Adamsky. Welkom bij KPN en op de community! Ik begrijp dat het vervelend is dat je KPN TV niet werkt, vooral omdat je net een nieuw abonnement hebt. We zijn inmiddels een aantal dagen verder. Is het probleem ondertussen verholpen? Zo ja, wat was uiteindelijk de oplossing? Op welke manier is de ontvanger verbonden met de ExperiaBox, bekabeld of draadloos?

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Hoi ​@Adamsky. Welkom bij KPN en op de community! Ik begrijp dat het vervelend is dat je KPN TV niet werkt, vooral omdat je net een nieuw abonnement hebt. We zijn inmiddels een aantal dagen verder. Is het probleem ondertussen verholpen? Zo ja, wat was uiteindelijk de oplossing? Op welke manier is de ontvanger verbonden met de ExperiaBox, bekabeld of draadloos?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 30, 2025

De ontvanger is draadloos verbonden en probleem is nog niet opgelost. Hellas. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Jammer dat het probleem nog steeds speelt. Omdat de tv-ontvanger nu draadloos is verbonden, kan het inderdaad lastig zijn om zeker te weten of de storing door de verbinding komt.

Zou je als test de ontvanger tijdelijk met een netwerkkabel rechtstreeks op de ExperiaBox kunnen aansluiten? Daarmee sluiten we uit of het probleem door de draadloze verbinding wordt veroorzaakt. Werkt het bekabeld wel goed, dan weten we dat de oorzaak in de draadloze verbinding.

Laat je ons weten of dit lukt? 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2025

@Vikash van KPN ik heb net geprobeerd met ExperiaBox ontvanger aansluiten....maar mijn netwerkkabe is beetje tekort. Dus ik sluit netwerkkabel met signaalversterker van KPN aan. Kan dat ook? Maar zowizo ontvanger blijft vast zitten. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor je bericht! Kun je uitleggen wat je bedoelt met een signaalversterker? Is dat misschien een KPN SuperWifi-punt of iets anders? Omdat de ontvanger blijft vastlopen, is het handig om een terugbelafspraak te maken met de klantenservice. Zij kunnen op afstand onderzoeken wat er misgaat. Als het nodig is, plannen ze ook meteen een monteur voor je in.