Skip to main content
Beantwoord

TV code om de afstandsbediening te koppelen nodig

• 24 december 2024
  • 4 reacties
  • 227 keer bekeken

Heb ooit de ingestelde 3 cijferige TV code in de afstandsbediening uitgelezen. Dat ging met een toetsencombinatie. Een LED gaf dan in drie knipperreeksen de ingestelde code weer. Helaas weer ik de toetsencombinatie niet meer. Ook in handleidingen vind ik hier niets meer over.

Kan iemand mij aan de toetsencombinatie helpen. Zou er erg blij mee zijn…

Nico

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@nico-s ,

Dat is afhankelijk van het merk van jouw TV.

Download dan de lijst voor alle tv-merken

Hier staat een uitgebreide instructie voor het instellen per type afstandsbediening : https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm?campaignid=so:c=merk-community

Op de kennisbank staat ook een mooi artikel: 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38734 reacties
  • Antwoord
  • 24 december 2024

Hallo ​@nico-s ,

Dat is afhankelijk van het merk van jouw TV.

Download dan de lijst voor alle tv-merken

Hier staat een uitgebreide instructie voor het instellen per type afstandsbediening : https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm?campaignid=so:c=merk-community

Op de kennisbank staat ook een mooi artikel: 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11721 reacties
  • 28 december 2024

Hallo ​@nico-s, ik zie dat je al op de goede weg bent gebracht door ​@Noordzee Met behulp van de instructie kun je de KPN afstandsbediening weer koppelen aan jouw televisie. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • 73 reacties
  • 5 januari 2025

Helaas heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. Ik wil graag weten hoe ik de in de AB opgeslagen code kan achterhalen.

Met vriendelijke groet,

Nico

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11721 reacties
  • 6 januari 2025

Wat de destijds gebruikte code is geweest, kun je niet achterhalen op een andere manier dan enkel de koppelcodes bij langs te gaan die beschikbaar zijn. 

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic