Skip to main content
Beantwoord

TV doet het niet meer nadat ik vandaag een nieuwe Experiabox heb gekregen en geïnstalleerd

• November 16, 2020
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Vandaag een nieuwe Experiabox gehaald plus twee wifi-versterkers.

Probleem is dat na installatie géén van mijn twee TV's het nog doet

Foutcode melding tv/143.

Heb al diverse malen de daarbij behorende oplossingsroute gevolged, helaas zonder resultaat.

Wat moet ik doen?

Groet

Bas Sepers

Beste antwoord door joop2011

Heeft u wel internet en ook WIFI?

Foutcode 143, zie hier hoe je dat kan oplossen.

Haal zo wie zo voor minimaal 1 minuut de spanning (in de volksmond stroom) van de experiabox af en zet het er daarna weer op en laat hem opstarten. Wacht totdat hij klaar. 

Probeer daarna (indien nodig) de TV decoder te restten (welke heeft u?) zie ook hier. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 16, 2020

Welke Experiabox had u eerst? En welke nu?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 16, 2020

Heeft u wel internet en ook WIFI?

Foutcode 143, zie hier hoe je dat kan oplossen.

Haal zo wie zo voor minimaal 1 minuut de spanning (in de volksmond stroom) van de experiabox af en zet het er daarna weer op en laat hem opstarten. Wacht totdat hij klaar. 

Probeer daarna (indien nodig) de TV decoder te restten (welke heeft u?) zie ook hier. 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @Bas Sepers, welkom op ons forum!

Ben je er nog uit gekomen met de suggesties van @joop2011? Of kan ik je misschien nog ergens bij helpen? Laat het dan gerust weten. Vul dan ook je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Ik kan dan kijken hoe ik je verder kan helpen.