Skip to main content

Tv en internet vallen dagelijks uit

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Goedemiddag @ja nog een keer en welkom hier op het KPN forum!

 

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je je probleem kenbaar maakt. Waar ik in eerste instantie vooral benieuwd naar ben, is hoe de lampjes op je Experia Box branden op het moment dat je tv & internet wegvalt. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier er bij pakken en je verbinding eens door gaan meten. Vanuit daar kijk ik graag verder richting een oplossing! 


Hoi @ja nog een keer , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar was benieuwd naar de huidige stand van zaken en of ik ergens nog iets voor je kan beteken!


Goedenavond @ja nog een keer , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic nu sluiten! 


Sorry, zie het nu pas. Met mijn telefoon is nu ook geen wifi meer. Mijn hele adres is ook nergens meer te bekennen. Er werd gezegd door jullie dat het aan mijn laptop lag, maar nu werkt de telefoon ook niet meer en ook bij mijn visite is niks meer te vinden. Jullie hadden het ook nog over een eventuele monteur die langs kan komen, maar dat dat me geld gaat kosten. Wat ik een beetje vreemd vind.  De televisie blijft het vooralsnog gewoon doen. Ik bel anders morgen nog wel een keer met jullie ok? Groetjes!


Ook sorry namens mijn kant @ja nog een keer , ik kom je bericht pas nu tegen. Heb je inmiddels telefonisch contact met onze helpdesk gehad? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het me dan vooral weten!


Hallo Jan, er komt een monteur binnenkort. Ik ben wel heel benieuwd wat hij of zij gaat vinden.. Bedankt voor je reacties


Toch graag gedaan en ik ga er vanuit dat onze monteur op locatie het probleem weet te verhelpen! Laat je me nog weten hoe het bezoek van de monteur is afgelopen?


Hoi @ja nog een keer , is de monteur inmiddels langs geweest? Zo ja, heeft hij de problemen weten te verhelpen?


Hoi @ja nog een keer , ik heb niks meer van je mogen vernemen en ga het topic daarom sluiten. Ik ga er vanuit dat de monteur de problemen heeft weten te verhelpen. Mocht je ons nog eens nodig hebben, laat dat dan vooral weten! Voor nu een goed weekend toegewenst :)


Reageer