Skip to main content

Televisie en radio haperen continue, beeld en geluid valt elke 10 seconden weg. Ik moet ook vaak het systeem opnieuw opstarten als ik de volgende dag tv of radio aan wil doen. Ik heb alle stappen die aangedragen worden al zo vaak gedaan en iedere keer helpt het even, maar na een paar uur begint het gehaper weer overnieuw. Ik heb een experia 9 box sinds 6 jaar in gebruik. Als ik deze per ongeluk aanraak valt alles regelmatig uit, maakt geen goed contact meer. Wellicht heeft het met deze box te maken. Graag een oplossing. Het is ontzettend irritant. Ik krijg net een mail dat de kosten voor mijn KPN abonnement alweer omhoog gaan….. niet fijn maar dan moet het op zijn minst wel goed werken.

Hoi @Marreja, welkom bij ons op het forum. Als de tv en radio elke 10 seconden wegvallen is er niet echt lekker naar te kijken of luisteren natuurlijk. Ik ga met je meedenken, daarvoor heb ik wel wat meer informatie nodig:

  • Is het alleen het beeld en geluid wat uitvalt, of valt alles op dat moment uit, ook het internet? Wat  gebeurt er met de lampjes op de V9 op het moment dat dat gebeurt?
  • Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons, speelt het op allemaal?
  • Hoe zijn de tv-ontvangers aangesloten op de V9? Is dat met een directe kabel of met een draadloze verbindingsset?

Het kan in dit geval ook makkelijk zijn om er telefonisch contact over te hebben, dan kan de verbinding direct worden nagekeken met jou aan de lijn. Daarvoor kan je bellen met 0800-0402.