Beste lezer
zins kort is mijn IPTV erg traag met over schakelen van netten
heeft iemand hier een oplossing voor
Beste lezer
zins kort is mijn IPTV erg traag met over schakelen van netten
heeft iemand hier een oplossing voor
Hallo
Probeer eens een herstart of reset van jouw ontvanger:
Dé oplossing in veel situaties, start jouw tv-ontvanger opnieuw op.
Instructie:
Controleer nadat de tv-ontvanger opnieuw is opgestart of het probleem is opgelost.
Heb je de tv-ontvanger opnieuw opgestart, maar helpt dit niet? Geef de tv-ontvanger een ‘frisse start’. Hierdoor worden de gegevens van je ontvanger opnieuw ingeladen.
Instructie:
Na een frisse start, moet je opnieuw inloggen bij apps zoals Netflix. Houd je inloggegevens dus bij de hand.
bron:
Heb je TV+? Dan deze instructie volgen:
Bedankt voor de info ben alleen vergeten te zeggen dat ik mijn eigen modem keus de UniFi edgerouter 4 sfp
Hoi
eigen modem keus de UniFi edgerouter 4 sfp
En is het langzame zappen begonnen toen je die ging gebruiken? Dan ben ik wel nieuwsgierig of je “LIVE” (hoofdletters) of “Live” in de zapbanner ziet.
Hoi
Het resetten geeft het probleem niet opgelost helaas
ik heb de edgerouter als (hoofd router) daar aan de Ubiquiti dream pro met een kabel naar de UniFi 8 switch de de tv ontvanger is rechtstreeks aangesloten met internetkabel
eigen modem keus de UniFi edgerouter 4 sfp
En is het langzame zappen begonnen toen je die ging gebruiken? Dan ben ik wel nieuwsgierig of je “LIVE” (hoofdletters) of “Live” in de zapbanner ziet.
LIVE start met hoofd letters
ik heb hem nu op de standaard modem van KPN box 12 de de unfi dream machine pro
helaas nog steeds traag zappen
Wat jammer dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Heb je de ontvanger al eens op Unicast gezet?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.