Skip to main content

Ik weet dat er reeds vaker is gesproken over de Favorieten functie. Ik heb inmiddels begrepen dat ik zenders als Favoriet kan markeren (gedaan) en dat ik via Nu op TV alleen favorieten kan zien (gevonden).

Maar kan er niet iets meer? Ik heb oude berichten doorgelezen, maar vind niets dat (heel) recent is.

Ik zou graag een iets betere Favorieten functie hebben die minimaal doet:

  • alleen favorieten tonen in TV gids
  • alleen favoriete zenders tonen tijdens zappen

Ik zal alvast Plus pakket uitzetten, dat scheelt weer. Ik heb altijd een (hele beperkte) Favorieten lijst waar ik doorheen scrol. Zelden ga (althans ging) ik direct naar een zender.

(opnemen kan ik wel makkelijk via App en dan alleen met favorieten… maar zappen door 60 zenders terwijl ik geïnteresseerd ben in minder dan 20 zal even wennen worden… misschien werkt de Nu op TV functie wel voor mij)

Hallo @basherd_wie als je het pluspakket gratis hebt, kun je dit niet uitzetten.

 


Hallo @basherd_wie als je het pluspakket gratis hebt, kun je dit niet uitzetten.

 

Aha, dank Jan! Eind oktober gaat m'n mobiel ergens anders heen… dan lukt het vast wel.

EDIT: het lijkt te werken via Mijn KPN…. je kan dan Plus Pakket uitvinken en zet ie de wijziging klaar in je winkelwagen. Maar je winkelwagen is dan (inderdaad) leeg…. afijn, komt wel.