Skip to main content

Via de afstandsbediening kun je alleen nog kanaal 7 of 77 activeren op welke knop je op de afstandsbediening je ook drukt.

Standaard oplossingen natuurlijk geprobeerd stroom af van decoder, nieuwe batterijen in de afstandsbediening maar niet werkt.

Probleem deed zich plotseling voor niets gebeurd andere zender was plotseling niet meer mogelijk.

Handmatig kun je niet naar een andere zender dus echt heel vervelend. Dus dat wordt netflix kijken of zo dat gaat tenminste niet via de decoder.

 

De gids of menu knop doen het ook niet meer?


Hallo @Mike'62 welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

 


Nick83 - Nee elke toets die je indrukt gaat naar 7 of als die er al staat naar 77

 

JanD - Ik heb decoder ARRIS in bruikleen


Hallo @Mike'62 morgen even bellen met 0800 0402 voor een oplossing en/of een nieuwe afstandsbediening.

Succes.

 


Wellicht gewoon even de ab opnieuw koppelen.

KPN afstandsbediening koppelen of resetten | KPN Community

suc6


Hoi @Mike'62, welkom! Da's lastig tv kijken. Kan zijn dat de afstandsbediening niet meer ok is, kan ook zijn dat de tv ontvanger in de war is. Je geeft aan al andere batterijen te hebben geprobeerd. Dus mijn eerste insteek is niet zozeer de afstandsbediening. Je hebt de tv ontvanger van het stroom gehad zeg je. Heb je hem ook gereset (punt 3 op die pagina)? Ik denk dat dit namelijk wel eens de oplossing zou kunnen zijn. 

Als dat toch niet werkt, dan is de afstandsbediening vervangen een goede tweede optie. Dit kan via onze servicetool voor het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening.