Skip to main content

Hallo, mijn TV is gedeactiveerd en nu herkent hij niet meer mijn abonnementnummer en pincode als ik die opnieuw probeer in te voeren.

Hallo @TimVerheij , wat bedoel je met ‘mijn tv is gedeactiveerd’?

Het je het tv-abo opgezegd of anderszins?

 

 


Dag Jan, het is nu via de chat geregeld. Maar ik wil wel even aangeven dat het op Mijn KPN echt verkeerd is gegaan. Op Mijn KPN stond namelijk dat ik extra Digitenne kon krijgen, gratis. Op geen enkel moment stond er dat mijn iTV werd opgezegd. Dat is met de bestelling van Digitenne wel gebeurd… Nu zit ik dus tot 23 December zonder TV. Ik krijg opnieuw hardware en een nieuw abbonementnummer en pincode, en moet dus alles opnieuw instellen. Nogal vervelend. Verder hoop ik niet dat mijn kosten omhoog gaan. Digitenne heb ik nu afgezegd.


Hallo @TimVerheij , goed om te lezen dat het opgelost is. Gelukkig hoef je aan de tv-decoder zo goed als niets in te stellen, plug and play.

 


Dank. Nog een vraag Jan, kan ik met een nieuwe pincode en abbonementnummer ook op mijn oude interactieve TV-kastje inloggen?


Dank. Nog een vraag Jan, kan ik met een nieuwe pincode en abbonementnummer ook op mijn oude interactieve TV-kastje inloggen?

Hallo @TimVerheij gewoon proberen, ik weet niet of KPN die hardware nog herkend i.c.m. met jouw gegevens. Stel dat het wel lukt en de nieuwe decoder komt binnen, dan moet de oude eerst weer afgemeld worden voordat je de nieuwe kunt aanmelden.

 


Oke, bedankt voor de hulp!