Skip to main content
Beantwoord

TV geeft aan dat er geen HDMI aan is gesloten

  • March 7, 2020
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

djJohn
Nieuwkomer

Tv blijft aangeven dat er geen (hdmi) kabel is aangesloten.  Modem diverse keren gereset em geeft 20p aan. Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @djJohn , probeer de kabel eens op een andere ingang van de tv en/of draai de kabel eens om en/of probeer eens een andere kabel.

Succes.

Plug de HDMI-kabels wel uit/in met de stroom uit en daarna weer aanzetten.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Antwoord
  • March 7, 2020

Hallo @djJohn , probeer de kabel eens op een andere ingang van de tv en/of draai de kabel eens om en/of probeer eens een andere kabel.

Succes.

Plug de HDMI-kabels wel uit/in met de stroom uit en daarna weer aanzetten.

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 7, 2020

Andere source kiezen. Heeft u de witte afstandsbediening al gekoppeld met de tv? Kunt u de tv aan en uitzetten met de witte afstandsbediening van KPN?


djJohn
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2020

Hoi  allemaal.

 

Het probleem is verholpen.

Bedankt