Skip to main content

Goedendag,

In het beeld van de tv staat dat er een nieuwe update is en dat ik op de afstandsbediening "details weergegeven" moet indrukken. Geen flauw idee hoe ik dit moet doen. Ik heb wel een update gedaan, maar de zwarte balk met deze tekst blijft in beeld. Hoe krijg ik dit weg? 

Tja, de vraag is. Is het een update van je televisie (indien die met wifi of utp met internet is verbonden). Of is het een melding van de kpn ontvanger.

Een foto zegt meer dan 1000 woorden in deze situatie.


Dag @Xaleju , welkom op het forum!

Kan het wellicht een update van je tv zelf zijn? In dat geval heb je de AB van die tv nodig om 'm te installeren. 

 

Edit: ik zie dat PeterG deze suggestie ook al had.


Ik zou niet weten hoe ik hier een foto tot zou kunnen voegen 🤪

In de rechterhoek in een zwart blok staat : Er is een nieuwe software-update beschikbaar voor uw tv. Selecteer "Details weergegeven" met de afstandsbediening.

Kunnen jullie hier wat mee? 


@Xaleju Is de TV bekabeld met een netwerkkabel of verbonden met het internet via WiFi? Ik denk dat uw TV vraagt om up te daten en niet onze KPN iTV kastje.


In de rechterhoek in een zwart blok staat : Er is een nieuwe software-update beschikbaar voor uw tv. Selecteer "Details weergegeven" met de afstandsbediening.

Kunnen jullie hier wat mee? 

Ja: hieruit blijkt dat het van de tv zelf is en niet van de kpn ontvanger. Gebruik de AB van de tv (niet die van kpn) en installeer de update. Voor meer info daarover moet je kijken in de handleiding van de tv of op de website van de fabrikant.


De tv is verbonden met een netwerkkabel volgens mij. En ik heb via: menu, systeem etc nieuwe software update gedaan. Wat kan ik nog meer doen zou je zeggen? 


De tv is verbonden met een netwerkkabel volgens mij. En ik heb via: menu, systeem etc nieuwe software update gedaan. Wat kan ik nog meer doen zou je zeggen? 

Als de TV geupdate is kunt u gewoon weer doen wat u deed.


De tv is verbonden met een netwerkkabel volgens mij. En ik heb via: menu, systeem etc nieuwe software update gedaan. Wat kan ik nog meer doen zou je zeggen? 

Zoals ik al zei; dit heeft niets met kpn te maken, maar alles met je tv-toestel zelf. Nogmaals: je moet de afstandsbediening van je tv-toestel (welk merk) gebruiken om de updates van je tv-toestel zelf aan te brengen.


De tv is verbonden met een netwerkkabel volgens mij. En ik heb via: menu, systeem etc nieuwe software update gedaan. Wat kan ik nog meer doen zou je zeggen? 

Zoals je dit beschrijft heb je dit gedaan met de witte afstandsbediening? En via het menu van interactieve televisie. Het is echter een update van je tv zelf. Dat zul je moeten regelen met de afstandsbediening van de tv zelf, dus niet de witte met het KPN logo. 


Dat ga ik proberen. Dank