Skip to main content

Iemand deze al een keer voorbij zien komen? Of heb ik een ‘gebricked’ exemplaar in huis? Opstarten doet hij overigens niet meer.

 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Lijkt meer op een verbindingsprobleem wat resulteert in een time out? Heb je de box met wifi of kabel in gebruik? 


Lijkt meer op een verbindingsprobleem wat resulteert in een time out? Heb je de box met wifi of kabel in gebruik? 

Kabel. Rechtstreeks op het modem.


Lijkt meer op een verbindingsprobleem wat resulteert in een time out? Heb je de box met wifi of kabel in gebruik? 

Kabel. Rechtstreeks op het modem.

Reset werkt ook niet? 

 

Ik zou persoonlijk eerst nog een router reboot doen om uit te sluiten dat het misgaat met het verkrijgen van een ipadres oid.... 


@Raver099 Nope. Dit is juist het gevolg van een reset.


@Raver099 Nope. Dit is juist het gevolg van een reset.

Das dan handig om erbij te vermelden 😂

Ben bang dat een kpn expert zich er dan tegenaan moet bemoeien.…

Ik vermoed dat men verzoekt om er een eigen topic over aan te maken.... 


@Quevinsta Ik kwam je topic tegen en ik was even benieuwd of je dit al hebt weten op te lossen? Hangt de ontvanger nog steeds of heb je dit weten te verhelpen? Ik zie dat er een ontvanger onderweg is, klopt dit?


@Quevinsta Ik kwam je topic tegen en ik was even benieuwd of je dit al hebt weten op te lossen? Hangt de ontvanger nog steeds of heb je dit weten te verhelpen?

Nee het probleem is helaas niet opgelost, de ontvanger bleef in een bootloop hangen en resetten had geen zin op welke manier dan ook. Helpdesk gaf aan dat ik maar een Service Plus abonnement, a 5 euro per maand, moest bestellen. Dit met veel tegenzin gedaan, maar kreeg gelukkig toen wel een kundig persoon aan de lijn. Deze heeft met veel omwegen in het systeem een nieuw kastje kunnen verzenden. Deze heb ik inmiddels binnen en ga ik vanavond laat aansluiten.


Nee het probleem is helaas niet opgelost, de ontvanger bleef in een bootloop hangen en resetten had geen zin op welke manier dan ook. Helpdesk gaf aan dat ik maar een Service Plus abonnement, a 5 euro per maand, moest bestellen. Dit met veel tegenzin gedaan, maar kreeg gelukkig toen wel een kundig persoon aan de lijn. Deze heeft met veel omwegen in het systeem een nieuw kastje kunnen verzenden. Deze heb ik inmiddels binnen en ga ik vanavond laat aansluiten.

Wat is dat nou weer voor flauwekul…. een Service abonnement afsluiten om een gare tv-box vervangen te krijgen? Dat is echt een enorme scam en dat mag je van een provider als KPN niet verwachten. Temeer omdat KPN op de hoogte is van alle ellende met die boxen…..


@Quevinsta Dan hoor ik graag wat je bevindingen! zijn! Post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen! 


 

Wat is dat nou weer voor flauwekul…. een Service abonnement afsluiten om een gare tv-box vervangen te krijgen? Dat is echt een enorme scam en dat mag je van een provider als KPN niet verwachten. Temeer omdat KPN op de hoogte is van alle ellende met die boxen…..

Ja bijzonder he. Ze wilden dit, omdat ik gebruik maak van een Fritz!box, die ik 2 jaar geleden gekregen heb van XS4ALL en niet de Experiabox van KPN. Beetje vreemd, omdat dit niks met het kapotte TV kastje te maken heeft. Ook de meneer die ik aan de lijn kreeg van Service Plus, vond dit belachelijk. Ze spreken bij KPN elkaar allemaal tegen. Ik heb de gesprekken met KPN zwart op wit, omdat het via de Twitter Webcare ging en ben van plan hier nog wel werk van te maken.


@Remco_  Lijkt me dat jij hier even achteraan moet gaan…. Dit kan echt niet op deze manier…. 


Inmiddels de nieuwe box aangesloten en deze werkt, vooralsnog, naar behoren. Tevens had ik bij de vorige box niet de mogelijkheid om de afstandsbediening te koppelen. Ik kreeg nu gelijk in het begin een koppelscherm. Deze heb ik op de oude box nooit gezien.